מטבחים במבצע לקיץ 2017: מה מציעים לכם חברות המטבחים בישראל?

קישורים ממומנים

איפה תוכלו לקנות מטבח קומפלט ב-13,900 ש"ח בלבד? כמה יעלה לכם מטבח בצביעה אפוקסית? וכמה עם דלתות ארון בצבע משי בתנור? קבלו את המבצעים הכי חמים של חברות המטבחים לקיץ 2017. שימו לב כתבה מתעדכנת.

הרבה מאוד זמן לא כתבנו בבלוג הזה וקיבלנו הרבה מאוד בקשות מהקוראים הותיקים שלנו לחדש את הכתיבה ואת הסקירות שלנו בבלוג. אז היום החלטנו לחדש את המנועים ולנסות ולרענן במקצת את הבלוג עם תכנים חדשים ומעניינים. אז הנה אנו פותחים היום עם כתבה חדשה שתסקור עבורכם את כל המבצעים הכי שווים על מטבחים ברשת. בחיפוש שערכנו היום, מצאנו לא מעט כאלו וזה יצר לנו לא מעט עבודה להכין לכם. אז הנה, אנו מתחילים.

לפני שאתם מתחילים, חשוב לדעת: כל המידע שיופיע כאן בכתבה נכון ליום כתיבת כתבה זו והוא נאסף מאתרים של חנויות וחברות מטחבים ברשת ואין אנו אחראים על תוכן המבצעים ועל תוקפם. עליכם לוודא זאת באמצעות יצירת קשר ישירות עם בעלי החנויות.

מטבחים במבצע לשנת 2017

מבצעים במטבחי קמילה


אנו פותחים את מסע החיפוש שלנו עבור מטבחים במבצע ברחבי הרשת עם חברת המטבחים קמילה שמציעה באתרה הרשמי כמה מבצעים שונים כולל "מבצע החודש". ובכן, המטבח הזול ביותר שמוצע בעמוד המבצעים של החברה הוא מטבח פורמייקה המוצע למכירה ב-15,900 במקום 19,600. עוד מטבחים המוצעים במסגרת עמוד המבצעים הם: מטבח בצביעה אפוקסית ב-23,900 במקום 28,600 ומטבח כפרי ב-19,900 במקום 24,800. כל המטבחים הנ"ל כוללים 10 מטר מטבח עם גוף סנדוויץ' ומגירות וצירים מתוצרת הטיץ'.

במסגרת "מבצע החודש", מציעים בקמילה זיכוי של 3000 ש"ח לרכישת שיש של אבן קיסר.

למבצע באתר קמילה מטבחים

מטבח קומפלט כולל כיור של יד מטבחים ב-20,700 ש"ח


באתר חברת "יד מטבחים" שלה סניפים במושב עליי זהב ובפתח תקווה מציעים במבצע מטבח שלם הכולל את הכל מהכל ב-20,700 ש"ח. אז מה כולל המטבח שמבצע? ובכן, המטבח כולל 8 מטר של ארונות סנדוויץ על פי תכנון מבוקש עם חזיתות פורמייקה, 4 מגירות טריקה של חברת "גראס", כיור סילי קוורץ או נירוסטה, ברז נשלף, שיש קיסר באורך 4 מטרים לבחירה ועוד תוספות שונות. המטבח מגיע עם 7 שנות אחריות ו-10 שנות אחריות על הפירזול. המחיר כולל מע"מ.

למבצע של יד מטבחים

מטבח קומפלט של מטבחי Cedar ב-13,900 ש"ח בלבד


בחברת מטבחי סידר מציעים באתר שני מבצעים על מטבחים. הראשון מטבח בעיצוב מודרני ב-13,900 ש"ח בלבד והשני מטבח בעיצוב כפרי ב-16,900 ש"ח בלבד. שני המטבחים כוללים 8 מטר ארונות, 4 מגירות וידיות. המטבחים כוללים 8 שנים אחריות וכן כוללים את ההובלה וההרכבה ואת המע"מ.

למבצע של מטבחי Cedar

מטבח אפוקסי כפרי ב-18,500 ש"ח בלבד


אנו ממשיכים בשיטוטינו בחיפושים אחר מבצעים על מטבחים ברשת והפעם הגענו לאתר של חברת המטבחים "הרודס מטבחים". באתר החברה שאותו מצאנו ידידותי מאוד למשתמש מציעים עמוד גדול ומרוכז של מבצעים על מטבחי החברה הכוללים מחירים מפורטים עם המפרט המלא - כך אנו אוהבים לראות אתרי חנויות.

בין המטבחים השונים המוצעים ע"י החברה אפשר למצוא מטבח היי גולס של 7 מטר ב-11,300, מטבח פורמייקה 10 מטר עם ידיות אינטגרליות ב-15,000 ש"ח ועוד מבצעים נוספים. אחד המבצעים שמצאנו לנכון לפרט עליו כאן הוא מטבח כפרי במבצע הכולל 10 מטר של ארונות מטבח מגוף סנדוויץ', 6 מגירות עם טריקה שקטה בתוצרת "הטיש" הגרמנית, דלתות ארונות בגימור אפוקסי לבחירה מתוך מבריק, מט או כפרי, דלת אלומיניום עם זכוכית ועוד תוספות שונות. מחיר כל המטבח הנ"ל הוא 18,500 ש"ח והוא כולל גם שימו לב את ההובלה וההרכבה אך אינו כולל את המע"מ.

למבצע של הרודס מטבחים

מבצע במטבחי Bello - מטבח קומפלט ב-15,400 ש"ח


באתר של מטבחי Bello מצאנו מבצע למטבח ב-15,400 ש"ח (לא ברור האם המחיר כולל מע"מ, הובלה או הרכבה). המטבח עצמו כולל דלתות צבע משי בתנור, 6 מגירות שליפה של "גראס", צירים של "בלום" ומתקן מיקרו בטריקה שקטה. ניתן לבחור בין 400 גוונים שונים ואת המחיר ניתן לחלק ל-24 תשלומים ללא ריבית.

למבצע של מטבחי Bello

מבצע - מטבח של מטבחי מילאן החל מ-11,688 ש"ח


אנו ממשיכים עם האתר של מטבחי מילאן שבו מצאנו מבצע למטבח הכולל 7 מטר מטבח, ארון קלאפה עם דלת זכוכית, ארון סנדוויץ' אדום מלא, סט מגירות שליפה, ארון קלאפה למיקרו ועוד. המטבח מגיע בשני מחירים - הראשון ב-11,688 הכולל חזיתות מפורמייקה והשני ב-16,368 ש"ח לחזיתות מזכוכית. המחיריפ כוללים מע"מ והתקנה.   

למבצע של מילאן מטבחים

מטבחים במבצע בהום סנטר - מתנות בשווי של כ-8000 ש"ח


באתר של חברת הום סנטר המציעה כידוע גם מטבחים, מצאנו מודעת מבצע המציע לכל מי שרוכש מטבח ב-24,000 ש"ח לקבל שיש אבן קיסר, כיור וברז. המבצע הוא לחברי המועדון Power card.

למבצע של הום סנטר


נתקלתם במבצע שווה על מטבח שלא מופיע כאן? שתפו אותנו ואת הקוראים שלנו. כתבו כאן את המבצע באמצעות התגובה למטה ואנו נשמח לפרסם גם אותו.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש את מטבחי שקל במחיר הכי זול בשוק המטבחים 2500 +מעמ
ל4 מטר 2+2 כולל שיש