פינות אוכל מעוצבות - איפה כדאי?

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא פינות אוכל יפות ומעוצבות? בדקנו עבורכם ברשת וחיפשנו את פינות האוכל הכי מעוצבות בשוק. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

אין ספק ששולחן פינת האוכל היא אחד הרהיטים הכי משמעותיים בבית. הרהיט היחיד אולי שחשוב יותר מפינת האוכל מבחינה עיצובית הוא הסלון (ספה +שולחן). אך בהיבט עיצובי אמיתי, פינת האוכל נמצאת ברוב הבתים במקום המרכזי ביותר בבית ותופסת בעיקר את העין. לכן, אם עיצוב הפנים בבית חשוב לכם, כדאי מאוד להשקיע בפינת האוכל.

פינת האוכל מורכבת בעצם משני חלקים נפרדים אך משלימים - שולחן וכסאות. ישנם מגוון סגנונות של שולחנות פינות אוכל (עשוי מעץ מלא או זכוכית, בנוי בצורת עגול, מרובע, מלבן, אליפסה משושה וכד' וכן שולחן עם רגל אחת או ארבעה רגליים) ומגוון סגנונות של כסאות (עם או בלי ריפוד, עשויים מעץ מלא או אלומיניום, כסאות גבוהים או נמוכים וכו'). רוב החנויות המובחרות מציעות סטים שכוללים גם את השולחן וגם את הכסאות והתאימו אותם מבחינה עיצובית אך ניתן למצוא גם כאלו שמרכיבים בנפרד את הסט.

למרבה הצער, שולחן פינת האוכל הוא לא רק אחד הרהיטים החשובים בסלון אלא גם אחד היקרים ביותר ואם אתם מחפשים פינות אוכל מעוצבות היטב, דעו לכם כי מדובר בסכומים גבוהים מאוד (הרבה מאלו שתמצאו בחנויות כמו איקאה). אז איפה אפשר למצוא פינות אוכל מעצובות ושוות? וכמה הן עולות? הנה מה שאנחנו מצאנו בחיפוש קדחתני ברשת נכון ליום פרסום כתבה זו).

חשוב לנו להדגיש: כתבה זו אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו קשר עם אף אחת מהחברות המופיעות בכתבה זו.

פינות אוכל מעוצבות


אנו מתחילים את מסעינו עם חברת זאגה (Zaga) שכל התמחותה היא פינות אוכל. לחברה 14 סניפים בערים כגון ירושלים, פתח תקווה, ת"א, צומת בילו, ראשון לציון, אשדוד, באר שבע, עפולה ועוד). כשמחפשים מוצר טוב, תמיד כדאי לחפש חנות שמוכרת ומתחמה באותו מוצר ורוב הסיכויים שבחנות כזאת תמצאו מבחר גדול יותר ואיכותי יותר.

בכל אופן, באתר האינטרנט של חברת זאגה מצאנו מבחר יפה מאוד של פינות אוכל מעוצבות במגוון סגנונות ייחודיים וביניהם גם שני מבצעים שתיכף נפרט אותם. ובכן, בעמוד הנ"ל מציעים 19 דגמים שונים של פינות אוכל מעוצבות. בין היתר אפשר למצוא פינת אוכל בעיצוב מודרני בצורה אובלית בדגם הנקרא "אופרה". פלטת השולחן עשויה מעץ פורניר אלון בצבע טבעי והרגליים בצבע שמנת (אפשר גם לבן). מה שנחמד בשולחן זה הוא הזווית המיוחדת של הרגליים שמאפשרת לכסאות להיכנס עד הסוף במצב סגור או מאפשרת מקום מירבי לרגליים במצב ישיבה.

פינת אוכל מעניינת נוספת שלכדה את תשומת ליבנו היא דגם בשם "קונטרול". שולחן זה הוא בצורה מלבנית ורחב במיוחד. עד כדי כך הוא רחב עד שניתן להושיב 2 אנשים בראש השולחן. בנוסף, רגלי השולחן מורכבות כשתי וערב אחת בתוך השנייה ומאפשרות הרבה מקום וספייס לרגליים ולכסאות. הכסאות (מדגם "סטטוס") מתאימים את עצמם היטב לעיצוב השולחן עשויים מעץ אלון ומגיעים עם ריפוד.

וכמו שהבטחנו, ישנם (נכון לזמן כתיבת כתבה זו) שני מבצעים על שתי פינות אוכל שבהשקה. המבצע הראשון מציע שולחן אוכל ענק שיכול להיפתח - שימו לב, ל-6 מטר ויכול להכיל עד 30 איש. מחיר שולחן זה + 6 כסאות מתאימים הוא 13,990 ש"ח. המבצע השני הוא רעיון נחמד לבעלי דירות קטנות. דגם זה הנקרא "קונסולה" הוא למעשה שידה גמישה שיכולה להפוך לשולחן אוכל גדול במיוחד. מחיר שידה/שולחן זה הוא 4990 ש"ח.

מחברת זאגה אנו פונים לחברה נוספת בשם KHL שמייבאת ריהוט מרחבי העולם ומשווקת את מוצריה בעזרת משווקים מורשים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. בעמוד הבא באתר החברה מצאנו כמה דגמים מרהיבים של פינות אוכל מעוצבות.

בין הדגמים השונים, מצאנו לנכון לציין את הדגם "ג'מבו" שמציע פינת אוכל בעיצוב מודרני "הייטיקיסטי" שבצורה מסויימת מקנה מראה "משרדי", פינת אוכל בדגם "B-1600" הכוללת שולחן אוכל מלבני העשוי מזכוכית ו-6 כסאות מרופדים והדגם "מג'יק" שכוללת שולחן אוכל נמוך בעיצוב קלאסי עם 6 כסאות עבים ומרופדים.

לאוהבי העיצוב הקלאסי/שמרני, אנו ממליצים לבדוק את פינות האוכל של חברת ארזים. באתר האינטרנט של החברה מצאנו כמה דגמים מעוצבים ביותר המקנים אווירה יוקרתית לפינת האוכל שתקנה לבטח מראה יוקרתי לכל הבית. בין הדגמים שאנחנו אהבנו - פינת אוכל מדגם "לאונרדו" - פינת אוכל לבנה המעוצבת בסגנון "פרובנס" עם חריטות מיוחדות על רגלי השולחן וכסאות מרופדים, פינת אוכל מדגם "לורן" - פינת אוכל עגולה העויה מעץ מלא ומתאימה לשישה סועדים. צבע השולחן הוא צבע עץ כהה מזכיר קצת את הצבע של העץ מהגוני. השולחן מגיע עם 6 כסאות תואמים העשוים גם כן מעץ מלא.

ונסיים עם חברת "עץ המשאלות" שהיא למעשה נגרייה פרטית המייצרת ומעצבת בעצמה את כל דגמי פינות האוכל. באתר החברה ניתן להתרשם מהעבודות ומהמוצרים הנמכרים. פינות האוכל של החברה מסיביות במיוחד ועשויות עץ מלא. בין הדגמים ניתן לציין את הדגם "חרמון" שעשוי עץ אגוז אפריקאי ונפתח עד 7.5 מטרים, דגם נחמד בשם "לואי" המציע פינת אוכל עם מגירת סכו"ם מובנית בשולחן או שולחן "סופר אקסטנשן" המציע הרחבה של השולחן שמתאימה ל-24 סועדים.

כתבות דומות שעשויות לעניין אותך: 
חלונות מעוצבים - איפה מוצאים?
ארונות אמבטיה מעוצבים
כסאות בר מעוצבים - איפה אפשר למצוא?

0 תגובות: