ריהוט גינה זול - מקבץ מבצעים על רהיטי גינה הכי שווים ברשת

קישורים ממומנים

איפה תמצאו שולחן לחצר בזול? איפה מוכרים מערכת ישיבה שלמה לגינה בפחות מ-1500 ש"ח? ואיפה תמצאו מבצע על מחסן גינה? אספנו לכם את המבצעים הכי שווים ברשת על רהיטים לחצר ולגינה. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

אמנם אנחנו בשיאה של עונת החורף כאשר עוד תקופות סוערות בוודאי לפנינו, אבל דווקא עכשיו זהו זמן מצוין לחדש ולהחליף את ריהוט הגינה הישן שלכם. כתוצאה מביקוש נמוך ביחס לתקופת הקיץ או לעונת הפסח, החנויות והרשתות הגדולות נאלצות להוריד מחירים ולהציע מבצעים רציניים ו"כבדים" יותר כדי למשוך את הצרכנים. לכן, זהו הזמן הטוב ביותר לרענן את הגינה או החצר שלכם.

בכתבה הבאה בדקנו ברשת במבחר חנויות המתמחות בריהוט לגינה אילו מבצעים הם מציעים ואיפה תוכלו למצוא רהיטי גינה בזול. להלן התוצאות.

שימו לב: הפרטים והמחירים המופיעים בכתבה זו נכונים ליום פרסומה ונאספו מאתרים חיצוניים להם אין כל קשר עסקי או אחר עם אתר זה. המידע המופיע בכתבה זו אינו רשמי ואין אנו אחראים על תוכנו.

ריהוט גינה בזול


שולחנות פלסטיק לחצר בפחות מ-300 ש"ח

בחנות המקוונת tools4U מציעים ריהוט גינה מפלסטיק במגוון סוגים ובמחירים זולים. אנחנו חיפשנו שם למשל שולחנות אוכל לגינה מפלסטיק והצלחנו למצוא שם כמה כאלו בפחות מ-300 ש"ח ואיפלו שולחן אחד בפחות מ-200 ש"ח.

כך למשל תוכלו למצוא שולחן לגינה עגול מפלסטיק של "כתר" בגודל 96 ס"מ המגיע בצבעים ירוק, כחול לבן ואפור ואחריות לשנתיים ב-210 ש"ח. שולחן עגול אחר בדגם "אריאל" מתוצרת של חברת "קורטיקו" בצע לבן או ירוק ועם חור במרכזו לצורך שמשיה יעלה לכם באתר הנ"ל 150 ש"ח בלבד!

לעמוד מכירת השולחנות באתר tools4U 


גריל לחצר מעודפים ב-70 אחוז הנחה

חברת "גנים ושושנים" היא חברה המתמחה בריהוט גינה ומציעה את כל סוגי הריהוט עם סניפים בחיפה, רמת השרון, ירושלים, ראשל"צ, צומת ביל"ו ובית יהושע. באתר האינטרנט של החברקה מציעים בעמוד המבצעים, מספר גרילים לחצר מעודפים ב-70 אחוז הנחה. למשל גריל לחצר עם 4 מבערים קמור ב-2990 ש"ח בלבד או גריל שטוח עם 2 מבערים ב-1290 ש"ח בלבד.

לעמוד המבצעים של חברת גנים ושושנים


שמשיה ענקית מאלומניום כולל בסיס ב-1990 ש"ח

בכל הקשור לריהוט גינה, אי אפשר להתעלם מנושא השמש וההצללה. אם כבר אתם משקיעים במערכת ישיבה רצינית, כדאי להשקיע גם בשמשיה טובה וגדולה שתוכל לכסות את כל השולחן ולהסב צל לכל האורחים הישובים מסיב למערכת הישיבה. אם אתם מחפשים שמשיה קטנה וזולה שתעשה את העבודה, אפשר למצוא כאלו החל מ-200 ש"ח בערך, כמו השמשיה הזאת למשל.

אם אתם רוצים ללכת על יותר בטוח, כדאי להשקיע בשמשיה גדולה וחזקה עם בסיס טוב. שמשיות אלו עולות כמה אלפי שקלים אך מציעות בדרך כלל תמורה בעבור השקעה. באתר החנות "ג.חיון" מצאנו שמשיה בגדול 4X4 עם עמוד הבנוי מאלומניום ומתכת עם בסיס חזק העשוי מגרניט בצבע לבן ואוף וויט ב-1990 ש"ח במקום המחיר המלא שהוא 2600 ש"ח.

לעמוד המכירה של השמשיה באתר ג חיון


מלונה לכלב ב-239 ש"ח בלבד

כן. גם מלונה לכלב נכנס לקטגוריה של רהיטי גינה וגם את זה בדקנו עבורכם. ובכן, באתר הרשמי של רשת "הום סנטר" מציעים במבצע לזמן מוגבל, מלונה לכלב מפלסטיק של חברת "StarPlast" גדולה מאוד ב-249 ש"ח במקום 300 ש"ח ולחברי המעדון של הרשת ב-237 ש"ח.

למבצע של המלונה לכלב בהום סנטר


ספסל לגינה ב-295 ש"ח בלבד באיקאה סייל

רשת איקאה מקיימת בימים אלו סייל מיוחד ובו מעל 2200 מוצרים יימכרו במחירים מוזלים ומיוחדים. במסגרת המבצע שייערך עד ה-22 בינואר, מצאנו ספסל לגינה בדגם "נורדן" (מס' מק"ט: 40059296) במבצע כאשר המחיר הוא 295 ש"ח במקום 350 ש"ח.

לעמוד של המוצרים באיקאה סייל


מערכות ישיבה לגינה בפחות מ-2000 ש"ח

בחנות "לה גן" הממוקת במושב "נווה ימין" שבאיזור השרון מציעים באתר האינטרנט מבצעים לפי שלושה רמות מחיר - עד 2000 ש"ח, בין 2000 ל-4000 ש"ח ובין 4000 ל-6000 ש"ח. אותנו עניין כמובן המבצעים של עד 2000 ש"ח ושם הצלחנו למצוא כמה מערכות ישיבה הכוללות שולחן וכסאות שלא עוברות את הסכום הנ"ל.

למשל, מערכת ישיבה מדגם "פראג" הכוללת שולחן לגינה מאלומיניום וראטן עם שכבה עליונה של זכוכית ו-2 כסאות ועליהן כריות נוי ב-1490 ש"ח בלבד. עוד בעמוד הנ"ל: מערכת סלון לגינה בדגם "אכזיב" הכוללת ספה זוגית ו-2 כורסאות יחיד מראטן סינטטי ואלומיניום יחד עם שולחן תואם בעל בסיס זכוכית מחוסמת בצבע שחור ב-1980 ש"ח בלבד.

לעמוד המבצעים של החנות לה גן


גזיבו ב-200 ש"ח בלבד

גזיבו למי שלא מכיר, היא מערכת הצללה הבנויה בצורת אוהל פתוח או אולי פגודה שמקנה צורה של מעין בית קטן ללא חלונות. ישנם גזיבו מסוגים רבים ובטווח מחירים גבוה ביותר. הגזיבו הזול ביותר שהצלחנו למצוא ברשת עולה 200 ש"ח והוא בגודל של 2.4X2.4 ועשוי מפוליאסטר. את הגזיבו הזה מוכרים בחנות המקוונת "הניצוץ" כאשר המשלוח כלול במחיר.

לעמוד המכירה של הגזיבו בחנות הניצוץ


מיטת שיזוף מעוצבות החל מ-250 ש"ח

מיטות שיזוף הן כבר מזמן לא נחלתן הבלעדית של הבריכה או חוף הים. בגנים רבים ניתן למצוא מיטות שיזוף מעוצבות ואיכותיות שאיתן תוכלו להירגע ולקרוא איזה ספר טוב ביום נעים בחוץ. מיטות השיזוף לגינה הנמכרות בחנויות מגיעות עשויות מפלסטיק, עץ או אלומיניום ועליהן ריפוד רך. ברוב המקרים, מיטות השיזוף מפלסטיק יהיו הזולות ביותר.

החנות "הום גרדן" מציעים באתר החנות, עמוד שלם ובו מספר גדול של מיטות שיזוף רבות החל מ-250 ש"ח. כך למשל תוכלו לקנות מיטת שיזוף מפלסטיק בצבע לבן (ללא ריפוד) דגם "מיאמי ביץ'" ב-250 ש"ח בלבד, מיטת שיזוף ממתכת עם ריפוד שגם מתנדנדת (מעין שילוב של ערסל עם מיטת שיזוף) ב-360 ש"ח (מגיעה בצבעים ירוק, לבן או חום). מיתן להזמין מיטה זו גם בגודל זוגי ב-480 ש"ח או מיטת שיזוף מתכווננת מאלומיניום ב-690 ש"ח.

לעמוד מיטות השיזוף באתר הום גרדן


נדנדה לגינה ב-345 ש"ח בלבד

אחד הרהיטים הפופולריים ביותר לגינה היא הנדנדה כמובן. טווח המחירים בנדנדות הגינה הוא גבוה מאוד ויכול להגיע לאלפי שקלים בהתאם לעיצוב הנדנדה והחומר ממנה היא עשויה. באתר המקוון "טופ שופס" מצאנו את הנדנדה הזולה ביותר ברשת שמחירה הוא 345 ש"ח.

נדנדה זו עשויה ממתכת ומגיעה עם גגון מתכוון. הנדנדה יכולה להכיל 3 אנשים ומגיעה גם עם ריפוד תואם. ניתן להזמין את הנדנדה בצבעים כחול/לבן או ירוק/לבן.

לעמוד המכירה של הנדנדה באתר טופ שופס


גם לילדים: נדנדה אקולוגית מצמיגים בצורת סוס

באתר האינטרנט של חברת "אגוז" הממוקמת בקיבוץ גזר, מצאנו נדנדה לילדים לגינה שלמעזה עשויה מצמיגים ועוצבה ע"י אמנית המתמחה בעיצוב אקולוגי. הנדנדה מעוצבת בצורת סוס ותלויה בעזרת חבל עשוי פוליאסטר. מחיר הנדנדה הוא 549 ש"ח.

לעמוד המכירה של הנדנדה האקולוגית באגוז


כמה עולה מחסן גינה של כתר הכי זול?

אנחנו ממשיכים עם עוד מוצר מבוקש ביותר בתחום ריהוט הגינה. מחסני הגינה הפכו להיות פופולריים ביותר בקרב הצרכנים הישראלים שהיו נוהגים לאחסן במחסן המצורף לדירה. מחסן הגינה פותר את בעיית האחסון במחיר נמוך מאוד וחד פעמי עם היתרון שניתן להרכביו או לפרקו בקלות וכך גם להעביר אותו דירה במידת הצורך.

בתחילת התקופה בה מכרו את מחסני הגינה בישראל, המחסנים היו יחסית קטנים ונועדו לשימוש לצורך הגינה בלבד (אחסון מגרפה, את, מעדר ושאר מוצרי גינון), אך כיום, ניתן לקנות מחסני גינה ענקיים עם מדפים מסודרים כאוות נפשכם וניתן לאחסן שם עוד הרבה מאוד חפצים שלא שייכים לגינה.

חברת "כתר" היא אחת מהשחקניות המובילות בשוק מחסני הגינה מפלסטיק ומציעה הברה מאוד סוגים שונים של מחסנים במגוון גדלים. חיפוש באתר זאפ הוביל אותנו למחסן הגינה הזול ביותר שנמכר ברשת בחנות "שיווק ישיר" שמוכרת מחסן גינה של כתר ב-686 ש"ח בלבד.

מחסן זה כולל פתח עליון ו-2 דלתות. גודלו של המחסן הוא 1.32X1.10 ועומקו הוא 74 ס"מ. המחיר אינו כולל תוספות שכדאי לכם לחשוב עליהם. תוספות כמו רצפת עץ למחסן, סט מדפים ועוד.

למחסן גינה של כתר ב-686 ש"ח באתר שיווק ישיר


וכמה יעלה לכם עמוד חימום לחצר או לגינה

נסיים עם מוצר די מבוקש לגינה אך רק בחורף. עמוד חימום (מכונה גם לעיתים קרובות "פטריית חימום"), הוא פתרון מצוין לחימום הגינה בצורה טובה ואסתטית. מחיר עמודים אלו מתחיל ברוב החנויות בסביבות ה-1000 ש"ח ומעלה. באתר "WaterFun" מציעים כמה כאלו ב-990 ש"ח אך אנו מצאנו שם גם מבצע לפטריית חימום ללא עמוד הנתלית מעל התקרה ומגיעה גם עם שלט להפעלה מרחוק שמחירה הוא 795 ש"ח בלבד.

לדף עמודי החימום באתר WaterFun






0 תגובות: