כיורים מעוצבים - צפו בכיורים לאמבטיה היפים ביותר ברשת

קישורים ממומנים

מחפשים כיור מעוצב לחדר האמבטיה והשירותים? בדקנו באתרי החנויות בישראל איפה אפשר לקנות את הכיורים המעוצבים והיפים ביותר. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד מהגורמים החשובים בעיצוב חדר האמבטיה והשירותים הוא הכיור. מיקומו הבולט של הכיור הוא הפקטור המרכזי בעיצוב החדר ובחירה נכונה של הסגנון, הצבע ומרקם הכיור, יכול להשפיע רבות ולעשות פלאים בעיצוב האמבטיה שלכם.

ברוב הדירות החדשות שנבנות בישראל, הכיורים הם כיורים לבנים וסטנדרטיים המכונים "כיור קבלן" ולכן, גם חדר האמבטיה ייראה למעשה סטנדרטי ו"רגיל". אז אם מאסתם בצורה הקונבנציונלית של חדר האמבטיה שלכם, החלפת הכיור הרגיל לכיור מעוצב היא אחד הדברים הראשונים שכדאי לחשוב עליו.

אז איפה אפשר לקנות כיורים מעוצבים?


בכתבה הבאה נציג לכם את הכיורים המעוצבים ביותר שאנו הצלחנו למצוא בחנויות הישראליות במגוון סגנונות עיצוב ומבחר סוגים שונים. להלן התוצאות:

שימו לב: לאתר זה אין כל קשר עסקי או אישי עם אף אחת מהחברות או החנויות הנ"ל ורשימה זו (כמו כל רשימה שמופיעה באתר שלנו) היא אובייקטיבית לחלוטין.

כיורים מונחים - הצעקה האחרונה בכיורים המעוצבים

מה זה כיור מונח?

כיור מונח למי שלא מכיר, הוא למעשה כיור אשר בנוי בנפרד מהשיש וממוקם מעליו כאשר רואים באופן ברור את ההפרדה בין הכיור לבין המשטח. כיורים אלו מאוד שונים ממראה הכיור הסטנדרטי ונחשבים לכיורים היפים ביותר והמעוצבים ביותר.

באתר של חברת "זהבי עצמון" מצאנו כיורים מעוצבים רבים במגוון סגנונות עיצוב וביניהם גם כיורים מונחים מדהימים ביופיים. למשל, כיור מונח מדגם Planet של חברת Scarabeo בצבע שחור עז כאשר בכיור מעוצב בצורת חבית עגולה ומיוחדת. אחד התת דגמים של דגם זה אגב, הוא כיור ארוך במיוחד העומד למעשה על הרצפה.

עוד סדרה יפה של כיורים מעוצבים שמצאנו באתר זהבי עצמון היא הסדרה Shape שגם היא מיצורת ע"י Scarabeo ומציעה כיורים לבנים אובליים (אליפסה) מעוצבים בצורה רכה ונעימה. הדגמים בסדרה מגיעים בגדלים של 45 או 39X70.

ודגם אחרון שנציין מאתר זהבי עצמון הוא הדגם "Water Jewles" המציע כיור עגול לחלוטין ומעוצב בצורה המזכירה במקצת קערת פירות. הדגם מגיע בחמישה צבעים - לבן, שחור, כסוף ושני דגמים של זהב/ברונזה.

כיורים מזכוכית - דרך נוספת לשנות את האמבטיה

כיורים מזכוכית הם דרך נפלאה לצאת מהקיבעון העיצובי של חדר האמבטיה ולהביא מראה חדש. באתר של חברת קרמיקה אביב מציעים הרבה מאוד סוגים של כיורים מעוצבים מזכוכית. בין היתר תוכלו למצוא כיורים מזכוכית התלויים על קיר, כיורים מונחים מזכוכית וכן כיורים העשויים מזכוכית צבעונית בצבעים עזים וחזקים כגון כתום, כחול, צהוב או אדום.

סטודיו לויטראז' בשם "ויטרן" אשר מתמחה בעבודות מזכוכית, מציע בין היתר, מבחר דגמים מרהיבים ביותר של כיורים מעוצבים מזכוכית. כיורים אלו מגיעים עם זכוכית בעובי של 15 מ"מ וניתן לשלב אותם עם מדפים, מנורות או מראות תואמות. בין דגמי הכיורים שמוצעים באתר החברה, אנחנו התרשמנו מכיור זכוכית העומד על מכונת תפירה, כיור מונח מזכוכית פינתי העומד על משטח זכוכית גם כן וכיור מזכוכית ירקרקה עם חריטה ושילוב של ברזים מוזהבים.

כיורים מעוצבים מעבודת יד

אם אתם אוהבים את המראה האישי והייחודי בעיצוב ואתם מחפשים את העיצוב הייחודי שלכם, כדאי לשקול לעבוד מול מעצבים המציעים כיורים בעבודת יד ובהתאמה אישית מלאה.

לימור בן יוסף, היא בעלת סטודיו לקרמיקה המייצרת ומעצבת כיורים מקרמיקה בעבודת יד ולפי התאמה אישית. באתר של לימור ניתן למצוא גלריה עם תמונות של כיורים רבים ויפים שעיצבה מקרמיקה במגוון צורות וסגנונות כגון כיורים תלויים, כיורים מונחים, כיורים מלבניים או מרובעים ועוד.

ולסיום, קרמיקאית נוספת שהתרשמנו מאוד מביקור באתרה ומצפייה בגלריית העבודות שלה היא הקרמיקאית דבורה סובר שממוקמת במושב בית נחמיה. בגלריה שבאתר האינטרנט של דבורה, תוכלו למצוא דגמים יפים מאוד של כיורים מונחים מקרמיקה לחדר האמבטיה ולחדר השירותים בצורות רבות ובצבעים מגוונים.

0 תגובות: