מקלחונים זולים 2014

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מקלחונים זולים? בדקנו ברשת אילו מבצעים מציעים החברות והמותגים המובילים. אז כמה יעלה לכם מקלחון? בכתבה הבאה.

אנו ממשיכים עם סדרת הכתבות שלנו בה אנו מחפשים עבורכם מבצעים ברשת עבור מוצרים לבית והפעם החלטנו לבדוק כמה יעלה לכם מקלחון ואיזה מבצעים תוכלו למצוא ברשת. אז הנה, מתחילים.

שימו לב: כל הנתונים המובאים בפניכם כאן נאספו מאתרי החנויות ואין אנו אחראים על המידע הנ"ל. הפרטים והמחירים המצויינים בכתבה זו נכונים ליום פרסום כתבה זו.

מקלחון ב-599 ש"ח בלבד


אנו מתחילים עם מבצע על מקלחונים שמצאנו בחנות "מרקו עיצובים" המתמחה במכירת מקלחונים מכל הסוגים וממוקמת ברחוב מרכז המלאכה בחולון. באתר החברה לא מציעים אמנם קטלוג מפורט ובו מוצרי החברה אך מציינים כי ישנם מקלחונים במבצע למכירה החל מ-599 ש"ח בלבד.

מקלחון זכוכית פינתי מעוצב וגדול ב-1090 ש"ח בלבד


אנו ממשיכים עם חברת "פלג מקלחונים" שמתמחה בייצור מקלחונים מזכוכית מעוצבים במספר סגנונות עיצוב. באתר הרשמי של החברה לה שני סניפים - בעפולה ובגני יהודה, ניתן למצוא כמה מקלחונים במבצע כאשר הזול ביותר שאנו מצאנו הוא מקלחון פינתי מדגם "פלג 2" אשר מורכב משתי דלתות הנפתחות פנימה והחוצה ובנוי מזכוכית מחוסמת בעובי 6 מ"מ.

המקלחון מגיע עם ציר טלסקופי וניתן להרכיבו על נישה בתוך הרצפה או על אגנית. מידות המקלחון שבמבצע הוא 88X92 או 96X100 ומחירו לזמן מוגבל הוא 1090 ש"ח לבד.

מקלחון הרמוניקה מתקפל ב-1450 ש"ח


בחנות למקלחונים ומוצרי אמבטיה "אוקיינוס" מציעים באתר שלהם מבצעים על כמה מן המקלחונים שהם מוכרים. אחד המבצעים שמשכו את עינינו הוא מקלחון מתקפל (הרמוניקה - בצורת אקורדיון) המורכב משתי דלתות ציר ושתי דפנות מתקפלות ועשוי מזכוכית מחוסמת. ניתן להזמין את המקלחון עם מספר סוגים של זכוכית כגון זכוכית שקופה, גרניט, צורת פסים, זכוכית חלבית, צריבת אסיד ועוד. מחיר המקלחון הוא 1450 ש"ח.

עוד מצבעים באתר החברה מציעים מקלחון פינתי עם דלת קבועה אחת ודלת נפתחת אחת ב-1600 ש"ח או מקלחון חזית עם כנפיים הנפתח פנימה והחוצה ב-1600 ש"ח גם כן.

מקלחון הזזה פינתי ב-699 ש"ח


ממשיכים עם החנות "אריה סטודיו לחדרים וחדרי אמבט" שמציעים מספר מקלחונים במבצע באתרם. בין המקלחונים השונים, ניתן למצוא מקלחון הזזה פינתי עם שני קירות קבועים ושני קירות הנפתחים בעזרת גלגלי פליז ומיסבי אוקולון. ניתן לבחור זכוכית מסוג צרוב, גרניט או שקוף. מחיר המקלחון הוא 699 ש"ח בלבד ומחיר ההתקנה והובלה עבורו הוא 300 ש"ח.

מקלחון של חמת ב-699 ש"ח


ונסיים עם החנות "קרמיקה אביב" הממוקמת באשדוד באיזור התעשייה ומציעה מספר גדול מאוד של מקלחונים שונים של מוצגים מוכרים כמו "חמת" וחברות נוספות. כך למשל, אנחנו מצאנו מקלחון פינתי מעוגל של חמת עם גלגלים כפולים לפתיחה וסגירה שקטה ב-699 ש"ח, מקלחון חזית של חמת מדגם "אורן" עם  פרופיל מניקל ועם 3 שנות אחריות ב-849 ש"ח ועוד מקלחונים רבים נוספים.

0 תגובות: