מאוורר תקרה: מה המחירים ואילו דגמים מציעים לכם לקיץ 2014

קישורים ממומנים

בדקנו ברשת עבורכם אילו דגמים חדשים של מאווררי תקרה מציעים בחנויות? כמה הם עולים ואיפה אפשר למצוא מבצעים. כל זה, בכתבה הבאה.

למרות שהיום כמעט ואין בית בישראל ללא מזגן בסלון ובחדר שינה, מאוורר תקרה עדיין רלוונטי מתמיד ואפילו מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה יחד עם המזגן כדי להעצים את המזגן להעביר את האוויר בצורה טובה יותר.

אז אילו מותגים וחברות מובילות בתחום מאווררי התקרה ומהם המחירים הממוצעים לקיץ 2014? בדקנו במספר חנויות ואתרים ברשת. להלן התוצאות.

מאווררי תקרה - מחירים מעודכנים לקיץ 2014


בבדיקה מהירה בחנויות ברשת ניתן להבחין כי ישנן כמה חברות ומותגים שמובילים במאווררי התקרה. הן בכמות המוצרים והן בדגמים המוצעים למכירה. מדובר בעיקר בחברות סטאר (אלקטרו סטאר), יונדאי, אמפרל (Amperel) ואייר סופליי. אז מהם המחירים הממוצעים למאווררים של המותגים והחברות האלו?

מאוורר תקרה הזול ביותר

ובכן, אם אתם מחפשים מאוורר תקרה זול, המאוורר תקרה הכי זול שמצאנו ברשת הוא מאוורר של חברת המילטון בקוטר 45 אינץ' בצבע לבן הכולל גם גוף תאורה מתחת ללהבים. מחיר מאוורר זה מתחיל ב-193 ש"ח בלבד בחנות הזאת כולל משלוח.

עוד מאוורר זול שנמכר במחיר דומה לקודם הוא מאוורר תקרה של אלקטרו סטאר בדגם בריזה עם אחריות לכל החיים למנוע של אלקטרו סטאר הכולל גם הוא ביתך מנורה. המחיר הזול ביותר ברשת למאוורר זה הוא 215 ש"ח בחנות הזאת.

מאוורר תקרה מתאים לפרגולה

אם אתם מחפשים מאוורר תקרה לפרגולה בחצר או במרפסת, כדאי שתרכשו כזה המותאם לתנאים של חצר או גינה. תנאים כגון כמידה בלחות, מתקן סגור יותר וכו'. ובכן, בחיפוש אחר מאווררים המתאימים לפרגולות מצאנו את המאוורר הבא של חברת אמפרל מהדגם Air Supplly המותאם לפרגולה.

מאוורר זה עומד בתנאי לחות, צמוד תקרה (ללא מוט) ואפילו הלהבים שלו מעוצבים בצורת עלים. הדגם הנ"ל יעלה לכם 1499 ש"ח.

מאווררי תקרה גדולים במיוחד

אם אתם זקוקים למאוורר תקרה לסלון והסלון שלכם גדול במיוחד (גדול מ-10 מ"ר), רצוי שתיקחו מאוורר גדול יותר בקוטר של 52 אינץ'. המחיר למאווררים אלו יקרים במקצת ונעים בממוצע בין 500 ל-1000 ש"ח. תוכלו למצוא דגמים של מאווררים בקוטר 52 אינץ' של חברת סטאר כגון דגם "סטאר טק" החל מ-540 ש"ח, מאוורר תקרה מדגם HEM653 של המילטון החל מ-500 ש"ח, או דגם Hem 655 החל מ-700 ש"ח.


כמה עולה התקנת מאוורר תקרה?

לסיום, לא כולם יודעים איך להתקין לבד מאוורר תקרה ואם יש לכם ספק בכישורכם לבצע כזאת עבודה, רצוי שתזמינו איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם בצורה מקצועית. המחיר הממוצע עבור התקנת מאוורר תקרה הוא כ-300 ש"ח.


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כתבה רדודה ביותר!
כנסו לזאפ או סתם גוגל ותמצאו הרבה יותר פרטים