חלונות מעוצבים - איפה מוצאים?

קישורים ממומנים

מחפשים חלון מעוצב המשלב אלומיניום עם עץ מלא? או אולי חלון מעוצב המעוטר בציורים? בדקנו ברשת איפה תוכלו למצוא החלונות המעוצבים והיפים ביותר.

היום אנחנו נעסוק בנושא מעניין מאוד וחשוב מאוד בכל הקשור לעיצוב חלל הבית. לא רבים יודעים זאת לחלונות הבית השפעה גדולה מאוד על עיצוב הפנים. נכון שהדבר החשוב ביותר הוא איכותו של החלון, חוזקו ואטימותו מפני הטמפרטורות והרעשים, אך מי שעיצוב הבית חשוב לו, אינו יכול להתעלם מהמראה ומהאופי של החלון.

לפני כמה עשורים, לא היו למעשה יותר מדי אפשרויות או גיוון ומראה החלונות היה פחות או יותר זהה בכל בית בישראל, אך בשנים האחרונות עם התקדמותה של הטכנולוגיה בתחום ועם פתיחת השערים לייבוא מוצרים ומותגים מרחבי העולם, שוק החלונות פורח מתמיד ואפשר באמת למצוא חלונות מעוצבים במיטב הסגנונות המתאימים לכל סוג עיצוב שתבחרו.

בכתבה הבאה, החלטנו לבדוק ברשת אילו חברות וחנויות מציעות את החלונות המעוצבים ביותר שמצאנו. שימו לב - אין לנו כל קשר לחברות או לחנויות שיוצגו כאן וההמלצות הן לדעתנו ולטעמנו האישי בלבד.

חלונות מעוצבים של קליל


חברת קליל היא החברה הגדולה ביותר בישראל לייצור חלונות ושולטת כמעט לא עוררין בשוק חלונות האלומיניום בארץ. אמנם חלק גדול מהחלונות שמוכרת החברה הן חלונות אלומיניום פשוטים (מה שנקרא בשפה המקצועית "חלונות קבלן") אך החברה מציעה גם מוצרי פרימיום ומוכרת חלונות מעוצבים לפי סגנונות עיצוב שונים.

בעיקרון, קליל מציעה שלושה סוגים עיקריים של סדרות חלונות. הראשון הוא הסדרה הקלאסית המציעה חלונות אלומיניום יחסית פשוטים. שתי הסדרות האחרות - "קליל בלגי" ו"קליל אופיס" הן הסדרות היותר מעוצבות כאשר הסדרה "קליל בלגי" מתאימה בעיקר לאוהבי העיצוב הכפרי עם דגש על עיצוב ארצישראלי ואליו הסדרה "קליל אופיס" מתאימה לאוהבי העיצוב המודרני והעיצוב ההיי-טקיסטי. כל הסדרות הנ"ל כוללות חלונות בגדלים שונים ונפתחים בצורות שונות (הזזה, פתיחת ציר, דריי קיפ וכו').

ישנן כמובן סדרות נוספות שמציעה קליל כגון "קליל טאץ'", "קלילאור" או "קליל קונטרול", אך אלו בעיקר שמים דגש על טכנולוגיה כאשר הם מציעים שליטה חשמלית וכד'. אם אתם מחפשים חלונות מעוצבים של קליל, אנחנו ממליצים לבדוק את הסדרות של קליל בלגי וקליל אופיס.

לצפייה בכל סוגי הסדרות והדגמים של חברת קליל לחצו כאן.

חלונות מעוצבים ומעוטרים בסגנון יודאיקה


אם אתם נמשכים לצבע ולציורים ועיטורים בבית, כדאי לכם לבדוק את החלונות המעוצבים של האמנית והיוצרת טובה כרמון שמתמחה בעבודות זכוכית בחלונות ובדלתות. חלונות אלו מתאימים בעיקר למבנים גדולים וציבוריים כמו בתי כנסת, בתי מלון או בתי משרדים גדולים אך אפשר כמובן למוצא בתים רבים עם חלונות כאלו.

באתר האינטרנט של כרמון ניתן לראות מגוון דוגמאות של חלונות מעוטרים במגוון צבעים ומגוון דוגמאות.

לאתר האינטרנט של טובה כרמון לחצו כאן

חלונות מעוצבים עם עץ מלא ועוד


חברת מרווין ישראל שהיא למעשה נציגה של חברת מרווין (Marvin) העולמית הממוקמת בארה"ב מתמחה בתחום החלונות (והדלתות) ומציעה לצד חלונות אלומיניום מעוצבים, גם חלונות מעוצבים המשולבים עם עץ מלא - דבר שהופך את מראה החלון למיוחד עוד יותר.

החברה מייבאת חלונות מעוצבים של ארבע חברות - מרווין (Marvin), וילרגאון (Villergran), החברה האיטלקית בואנו (Buonanno) וחברת אינטגריטי (Integrity). בכל החברות הנ"ל אפשר למצוא חלונות מעוצבים המשלבים אלומיניום עם עץ מלא מסוגים רבים כגון מהגוני, מייפל, אגוז וכו' במגוון סגנונות עיצוב יפים ומושכים את העין. אולם התצוגה של החברה נמצא בכפר סבא.

לאתר האינטרנט של חברת מרווין לחצו כאן

חלונות עץ עם אלומיניום - אדרת


נסיים עם חברת אדרת המתמחה בחלונות עץ ואלומיניום. החברה משווקת את החלונות של חברת סולריום האיטלקית ומציעה חלונות עם צורות פתיחה רבות כגון חלונות פיווט, חלונות דריי-קים, חלונות ציר, חלונות כנף או חלונות הזזה וגם חלונות הרם והזז (או הייבה שייבה).  בנוסף, מציעה החברה מגוון צורות של חלונות כולל חלונות מעוגלים.

לאתר האינטרנט של החברה לחצו כאן.

0 תגובות: