כסאות בר מעוצבים - איפה אפשר למצוא?

קישורים ממומנים

קניית כסאות בר לבית יכולה להיות תוספת מאוד משמעותית עבורכם במטבח או בפינת האוכל ויכולה ליצור אווירה מודרנית ומעוצבת להפליא. בכתבה הבאה, נציג לכם את כסאות הבר המגניבים והמעוצבים ביותר שמצאנו ברשת. שימו לב - כתבה אובייקטיבית לחלוטין.

תחום כסאות הבר הוא מגוון ביותר ואחד האהובים ביותר על המעצבים בישראל ובעולם. זאת הסיבה כנראה שאפשר למצוא כל כך הרבה סוגים שונים ומגוונים של כסאות בר מעוצבים העשויים מחומרים יצירתיים ומגיעים במגוון צורות וצבעים בכל גווני הקשת.

בכתבה הבאה החלטנו לשוטט קצת ברשת ולגלות אילו כסאות בר מציעים לכם בחנויות הרהיטים והמעצבים השונות ואולי גם לנסות ולגלות מהם המחירים הממוצעים שלהם. להלן התוצאות:

כסאות בר מעוצבים


חשוב לנו רק להדגיש שכל הנתונים בכתבה זאת נאספו מאתרים חיצוניים ועל כן אין הם מהווים מידע רשמי מטעם חנות כזו או אחרת. בנוסף, המידע כאן הוא אובייקטיבי לחלוטין ואין לנו כל קשר אישי או עסקי עם אף אחת מהחברות והחנויות המופיעות בכתבה זו.

"קימורים בעץ" - כסאות בר מעוצבים בעבודת יד

אנו מתחילים עם חברת "קימורים בעץ" שכל התמחותה הוא כסאות בר מעוצבים לכן, קשה שלא לבדוק מה חברה כזאת מציעה. ובכן, באתר החברה ניתן לראות את אחד הדגמית של כסאות בר העשויים מעץ ומנירוסטה.

סוגי העצים של הכסאות הם אלון מבוקי ואגוז אפריקאי וניתן לקבל את הכסאות בשלושה סוגי קימורים - לכה, שמן פשתן או גוון. אגב, אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה כסא בר מהדגם הזה, המחיר הוא 1190 ש"ח.

קישור לאתר האינטרנט של "קימורים מעץ"
 
כסאות בר מעוצבים של "איי די דיזיין"


עוד מקום שתמיד כדאי לחפש בו רהיטים מעוצבים הוא רשת הריהוט לבית ID Design. באתר הרשמי של החברה מצאנו שבעה דגמים שונים של כסאות בר מעוצבים. בין הדגמים השונים תוכלו למצוא את הדגם Slim שהוא כסא בר מעור עם רגליים מברונזה, Strio - כסא בר מעוצב עם מושב רחב יותר מהממוצע, Stelo - כסא בר גבוה יפה עם רגליים מנירוסטה ואת הדגם Julia - כסא בר נמוך העשוי עור.

לא מצאנו פירוט של מחירי כסאות הבר באיי די דיזיין. כדי לגלות מהו המחיר, תיאלצו לפנות לסניף הקרוב לביתכם (סניפים בירושלים, חיפה ובני ברק).

קישור לאתר האינטרנט של "איי די דיזיין"

"חותם" - כסאות בר בעיצוב כפרי מעץ מלא

חברת "חותם - עיצוב חובק עולם" היא חברה המייצרת ומייבאת ריהוט מעץ מלא ולה שתי חנויות בכפר סבא. החברה מציעה מגוון של דגמים של כסאות בר מעוצבים מעץ מלא כאשר רובם מעוצבים בסגנון כפרי נחמד ביותר. ניתן למצוא עיצובים מגוונים ביותר של כסאות בר מעוצבים וגם דגמים שונים של שרפרף בר (כסא בר ללא משענת).

לגבי מחירים, ובכן, כאן דווקא מצאנו פירוט מחיר מלא לכל דגם (כולל גם פירוט של הנחה). טווח המחירים של הכסאות בחותם נע בין 499 ש"ח לדגם הזול ביותר (דגם עדן שהוא כסא בר מעץ מלא בגוון שמנת עם חיזוק בצורת איקס בין הרגליות) ל-1250 ש"ח לדגם פרובנס שהוא כסא בר צרפתי מעוצב בגוון שמנת מוקה.

קישור לאתר האינטרנט של "חותם"

"כסאות בעיקר" - כסאות מעוצבים במגוון סגנונות

חברת "כסאות בעיקר" קיימת כבר מ-1965 ומיצצרת ומייבאת כסאות מעוצבים בכל הסוגים. מכיוון שחברהזו מתמחה בעיקר בכסאות, מבחר סגנונות העיצוב הוא גדול מאוד ותוכלו למצוא באולם התצוגה הראשי הממוקם במושב חן שעל יד רעננה כסאות בר מעוצבים בסגנון מודרני, קלאסי-שמרני, או כפרי במגוון צורות ועשויים מחומרים שונים כגון עור, מתכת ועץוגם רעיונות יצירתיים יותר כגון כסא בר מתקפל.

בין הדגמים שאנחנו מצאנו מעניינים ניתן לציין את הדגם של כסא בר אייס, כסא בר מארי, כסא בר מדגם סטון, ואת הדגמים אודי וחבצלת. מחירים לכיסאות לא מצויינים באתר החברה אך בעמוד המבצעים מבטיחים כי בקרוב יעול מבצעים לסוף שנת 2013 אז כדאי לבדוק את העניין.

קישור לאתר האינטרנט של "כסאות בעיקר"

כסאות בר מעוצבים וזולים


לסיום, אם הדגש שלכם הוא על מחיר זול, כדאי לבדוק את אתר האינטרנט של חברת "ארגמן מתכת" שמציעה מגוון גדול מאוד של כסאות בר מעוצבים העשויים מתכת, פלסטיק או ריפוד דמוי עור ומגיעים בשלל צורות. רוב כסאות הבר של החברה מעוצבים בסגנון מודרני-הייטקיסטי ומשרדי ולכן אם אתם מחפשים את העיצוב הקלאסי או הכפרי, סביר להניח שלא תמצאו אותו כאן.

מחירי רוב כסאות הבר של החברה נעים בין 200 ל-500 ש"ח כך אם אתם אוהבים עיצוב מודרני של כסאות בר והתקציב שלכם נמוך, כדאי לבדוק את את הכסאות של חברה זו.

קישור לאתר האינטרנט של "ארגמן מתכת"


0 תגובות: