איפה אפשר לקנות ברזים בזול?

קישורים ממומנים

לצד אלו שקונים למטבח או לאמבטיה ברזים מעוצבים ויוקרתיים, ישנם כאלו שהדגש העיקרי בקניית ברז לבית הוא אך ורק המחיר. לטובת האחרונים, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לקנות ברזים בזול.

קניית ברז לאמבטיה או למטבח אינה חייבת להיות הוצאה גדולה וכבדה. שוק הברזים בישראל מורכב בעיקר מחברות ישראליות גדולות כגון "חמת" או "מדגל" לצד יבואניות גדולות של חברות ברזים מחו"ל כגון "גרואה" (Grohe) או "Viega". רוב החברות מציעות מגוון רחב מאוד של דגמים כאשר פערי המחירים ביניהם הוא עצום.

בדיקה קצרה קצרה באתר זאפ תגלה לכם כי ברז של חמת למשל ניתן לקנות דגמים מסויימים החל מ-200 ש"ח לעומת דגמים יוקרתיים שעולים 1200 ש"ח לברז אחד. ומכאן אנו מגיעים לטיפ מס' 1:

לא להיבהל ממותגים!

למרות שאתם רואים פרסומים ואתם חושבים כי חברה כזו או אחרת נחשבת למותג ולכן הברזים שלה יהיו זולים, המציאות מוכיחה אחרת. רוב החברות (לא כולן) מציעות גם דגמים זולים מאוד ולכן, כדאי לבדוק גם ברזים של חברות גדולות ומוכרות.

אז איפה מוכרים ברזים בזול?


הדבר השני שחשוב לעשות כאשר מחפשים לקנות ברז זול הוא לדעת איפה לחפש. הרשתות הגדולות הן המקום הראשון שכדאי לבדוק. רשתות כמו אייס קנה ובנה, הום סנטר ידועות כחנויות שמציעות מוצרים זולים וכדאי לבקר בהן. רשת נוספת שנחשבת ל"רמי לוי" של כלים סניטרייים ומוצרים לאמבטיה ולמטבח בזול היא רשת "קרמיק דיפו" עם סניפים רבים הפזורים ברחבי הארץ. כדאי לבדוק במקומות אלו ולבצע השוואת מחירים רצינית. עבודה יסודית תבטיח לכם קנייה הכי זולה שתמצאו.

קניית ברזים מחנויות עודפים

הטיפ השלישי שלנו הוא חיפוש של ברזים בחנויות עודפים. חברות גדולות העוסקות בתחום הקרמיקה מציעות גם סניפים של עודפים ומוצרים מהתצוגה במחירים זולים בהרבה מחנויות הדגל שלהן. בכל איזור תעשייה של עיר גדולה תוכלו למצוא מגוון חנויות עודפים המציעות בין היתר ברזים מעודפים. איזורים כמו תלפיות בירושלים, צומת ביל"ו, איזור הצ'ק פוסט שבצפון, איזור התעשייה בראשל"צ או איזור צומת סגולה בפתח תקווה הם מקומות מצויינים למצוא בהם חנויות עודפים שונות.

ברזים יד 2


והטיפ הרביעי והאחרון שלנו הוא טיפ חשוב מאוד שכדאי מאוד להפנים אותו היטב - אפשר למצוא ברזים זולים מאוד בשוק היד 2. אל תיבהלו מיד. לא תמיד מדובר בברזים משומשים באמת. בהרבה מאוד מקרים, אנשים "נתקעו" עם ברזים חדשים שהם לא צריכים. זה יכול לקרות כתוצאה ממעבר דירה פתאומי, הפסקת שיפוץ באמצע, טעויות בתכנון ועוד סבות רבות ומגוונות.

השורה התחתונה היא מה שחשוב באמת - ניתן למצוא ברזים חדשים לחלוטין בשוק זה במחירים זולים בהרבה מן החנויות. חיפוש קצר באתר יד 2 יראה לכם מגוון עצום של ברזים במחירי מציאה. אנחנו למשל מצאנו בלוח יד 2 ברז סוללה לאמבטיה של חברת פלסאון ב-550 ש"ח במקום 1350 ש"ח, ברז קיר לאמבטיה של חמת מסדרת נפטון חדש לחלוטין ב-600 במקום 1000 ש"ח, סט ברזים שלם למטבח ולאמבטיה של חברת "סיון אופיר" ב-1200 ש"ח ועוד.

קחו בחשבון שאלו הם מחירים שפורסמו ועוד נתונים לשינוי כתוצאה ממשא ומתן מול המוכר כך שכדאי לכם מאוד לבדוק את לוחות של אתרי יד 2 כגון "יד 2", "WinWin" וכו'.

0 תגובות: