מזרונים במבצע - מי מציע את המבצע הכי שווה ברשת?

קישורים ממומנים

הרשת מלאה במבצעים על מזרנים. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את כל המזרונים במבצע שמצאנו באתרי חנויות המזרנים השונות. כל הפרטים, בפנים - כתבה מתעדכנת.

לא ידוע אם זה בגלל החורף או בגלל המיתון הכללי בענף הקמעונאות אך מה שבטוח, חנויות המזרונים נלחמות על כל לקוח ומציעות הרבה יותר מבצעים על מזרונים מאי פעם. אז אילו מזרונים במבצע מציעים ברשת ומהם המחירים הממוצעים? אספנו לכם את כל המבצעים בדף אחד מרוכז. להלן התוצאות.

שימו לב: המבצעים והמחירים המצויינים בכתבה זו נאספו מאתרי החנויות נכון ליום פרסום הכתבה ואין אנו אחראים על המידע המופיע כאן.

מזרונים במבצע - 2014


מזרון ויסקו זוגי ב-1890 ש"ח בלבד

חנות המזרונים "קמפ דיוויד" הממוקמת ביבנה מציעה 62 אחוז הנחה על מזרון ויסקו אורטופדי הכולל 20 שנות אחריות. המזרון הוא דו צדדי עם מערכת איוורור ומניעת ריחות ועוד. מחיר המזרון לאחר המבצע - 1890 ש"ח במקום 4979 ש"ח. בנוסף, תקבלו במבצע גם 2 כריות במתנה.

קישור למבצע של קמפ דיוויד

מגן מזרון ו-2 כריות במתנה בכל קניית מזרון

בחנות "המרכז לאיכות השינה" שלה 4 סניפים בירושלים, ראשון לציון, בארות יצחק ואשדוד מציעים מבצע המציע לכל מי שרוכש מזרו כלשהו בחנות, מגן מזרן ו-2 כריות במתנה.

קישור למבצע של המרכז לאיכות השינה

מבצע לסטודנטים - בסיס מיטה + מזרון ב-1800 ש"ח בלבד

חברת המזרונים "מנדלבוים MD" שעברה לאחרונה מפעל בשדרות ליד מכללת ספיר, מציעה באתרה מבצע מיוחד לסטודנטים (מותנה לבעלי תעודת סטודנט בלבד) המציע מזרון מנדלבוים זוגי בגודל 1.40X90 ב-1200 ש"ח ובסיס תואם למזרון ב-400 ש"ח ויחד עם הובלה (200 ש"ח), המחיר הכולל הוא 1800 ש"ח כולל מע"מ.

קישור למבצע של מנדלבוים

זוג כריות ויסקו לכל הרוכש מזרן גם מבצע לבעלי פרופיל פייסבוק

בחברת "פולימדיה" המייצרת סוגים שונים של מזרונים, מציעים לכל מי שרוכש מזרון של החברה, זוג כריות ויסקו אורטופדיות במתנה. בנוסף, מציעים לכל מי שמפנה מדף הפייסבוק שלו 10 חברים שיעשו לייק לעמוד של החברה, לקבל 5 אחוז החזר על מוצרים שנקנו מהחברה.

קישור למבצע של פולימדיה

50% הנחה, 2 כריות לאטקס במתנה ו-45 יום ניסיון ללא התחייבות

בחברת "דוקטור קינג" מציעים במבצע 2 דגמים של מזרונים הכוללים 50 אחוזים הנחה ומציעים בנוסף, 2 כריות במתנה לכל מי שרוכש אותם. המזרן הראשון הוא דגם "נוגה" - מזרן קפיצים עם 2 שכבות ומחירו הוא 1990 ש"ח והשני הוא דגם "נפטון" - מזרן אורטופדי ללא קפיצים עם שכבת ויסקו של 8 מ"מ ב-2190 ש"ח בלבד.

קישור למבצע של דוקטור קינג

מזרן זוגי ב-600 ש"ח בלבד

חנות המזרונים "אלוף המזרונים" הממוקמת ברמת השרון מציעה באתר האינטרנט שלה כמה מבצעים אטרקטיביים במיוחד על כמה מהמזרונים עם הנחות של למעלה מ-50 אחוזים. כך למשל ניתן לקנות מזרן קפיצים זוגי ב-599 ש"ח במקום 1600 ש"ח, מזרן קפיצים אורטופדי עם קפיצי בונאל ב-1450 ש"ח במקום 3500 ש"ח ועוד. בנוסף, כל מי ירכוש מזרון בחנות המפעל ברמת השרון, יקבל מגן מזרן במתנה (שווי של 149 ש"ח).

קישור למבצע של אלוף המזרונים

ועוד מזרון במבצע ב-600 ש"ח בלבד

גם בחנות "רגב רהיטים" בראשון לציון מציעים במבצע מזרון זוגי אורטופדי בעובי 18 ס"מ עם 10 שנות אחריות ב-600 ש"ח בלבד במקום 1100 ש"ח (לא כולל הובלה)

קישור למבצע של רגב רהיטים

מזרן למיטה וחצי ב-499 ש"ח ועוד

בחנות "אמריקן סליפ" הממוקמת בכפר סבא מציעים לכבוד חורף 2014 מגוון מזרונים במבצע. למשל מציעים בחנות, מזרן אורטופדי למיטה וחצי (1.20X80) ב-499 ש"ח בלבד, מזרן יחיד לטקס טבעי ללא קפיצים ב-799 ש"ח, מבצע לסטודנטים המציע מיטה + בסיס ב-999 ש"ח בלבד או מבצע על מיטה יהודית (מיטה זוגית עם הפרדה) ב-2590 ש"ח.

קישור למבצעים של אמריקן סליפ

מבצע על מזרוני סימונס ומזרוני סילי

החנות "לובלינר מחסני מזרונים" הממוקמת ברחוב הרצל 45 בת"א (שם גם ממוקמות עוד מספר חנויות המתמחות במזרונים), מציעה באתר האינטרנט שלה מספר גדול מאוד של מזרוני סימונס וסילי במבצע. כך למשל תוכלו למצוא מבצע על מזרן סילי "יורק" ב-4850 ש"ח במקום 6800, מבצע על מזרון סימונס מדגם "אוורסט" ב-2880 ש"ח במקום 4125 ש"ח ועוד מבצעים דומים רבים.

קישור למבצעים של לובלינר מזרונים

מבצעים על מזרונים של קינג קויל

ונסיים עם רשת חנויות המזרונים "גוד נייט" שפרוסה לסניפים רבים ברחבי הארץ בירושלים, חיפה, באר שבעת טבריה, פתח תקווה ועוד. באתר האינטרנט של הרשת מציעים מבצעים רבים על מזרוני קינג קויל, ראדיסון ועוד. בין היתר, ניתן למצוא מבצע טרייד אין של 1200 ש"ח בקניית קינג קויל פורסט, 15 אחוז הנחה על מזרן קינג קויל אינפיניטי, 10 אחוזים הנחה על מזרוני קינג קויל רילקס או מבצע על המזרון קינג קויל I Space.

קישור למבצעים של גוד נייט


ספקים וחנויות של מזרונים שרוצים להופיע כאן, אנא כתבו אלינו באמצעות עמוד יצירת הקשר וציינו את המבצע שלכם ובמידה והדבר יתאים, נשמח לצרף אתכם לעמוד זה ללא תשלום כמובן.


 

0 תגובות: