דלתות של שריונית חסם - מחירים ומבצעים

קישורים ממומנים

חברת שריונית חסם היא אחת מהחברות הגדולות בישראל המציעות דלתות כניסה מעוצבות לבית העשויות מפלדה. בדקנו ברשת מהם מחירי הדלתות של החברה והאם יש מבצעים? כל התוצאות, בפנים.

שוק דלתות הכניסה הוא אחד מהשווקים הפעילים ביותר בישראל בכלל ובתחום השיפוץ בפרט. השוק מורכב מעיקר מכמה חברות גדולות כגון רב בריח או שריונית חסם שאחראיות על רוב הנתח של הדלתות הנמכרות בישראל לצד כמה חברות בינוניות וקטנות שאחראיות על השאר.

היום בבלוג החלטנו לבדוק מהם מחירי הדלתות של חברות הדלתות השונות כאשר אנו מתחילים עם אחת מאחת החברות המובילות בישראל בדלתות כניסה שהיא חברת "שריונית חוסם", לראות אילו דגמים הם מציעים והאם ישנם אולי מבצעים אטרקטיביים. להלן התוצאות.

דלתות של שריונית חסם - דגמים


ובכן, באתר האינטרנט הרשמי של חברת שריונית חוסם ניתן לראות כי החברה מציעה 7 סדרות שונות של דלתות כאשר מעבר לסדרה העיקרית של דלתות הכניסה הרגילות הנקראת Supreme שלה מספר הדגמים הגדול יותר, תוכלו למצוא סדרות מיוחדות כגון דלתות כניסה צ'יק (Chick) שהן דלתות פשוטות יותר, דלתות נפחות, דלתות היי טק ועוד. כל הדגמים שבכל סדרה מחולקים לשלושה גדלים - דלת בודדת, דלת וחצי או דלת כפולה.

שריונית חסם - מחירים


בניגוד לחברות גדולות רבות במעמד של חברה כמו שריונית חוסם, באתר האינטרנט של החברה מצאנו מחירים מפורטים על כל דגם של החברה - דבר שהוא מבורך ומתבקש בתקופה בה האונליין הופך יותר ויותר לעובדה מוגמרת. וכך הצלחנו לגלות מהי הדלת של שריונית חוסם הזולה ביותר וגם מהי היקרה ביותר.

ובכן, הדלת הזולה ביותר של שריונית חוסם אם אתם שואלים, היא דלת בודדת מעוצבת דגם 3014 מהסדרה של דלתות כניסה Chick כאשר מחירה הוא 3528 ש"ח. המחיר היקר ביותר לדלת בודדת של שריונית חוסם הוא 7895 ש"ח לדלת מדגם 7010 מהסדרה Supreme.

כאשר מדברים על דלתות גדולות יותר מהסטנדרט כגון דלת וחצי או דלת כפולה, המחירים כבר מטפסים למעלה ומגיעים לרמות של 14,000 ו-15,000 ש"ח.

שריונית חסם - מבצעים


ונסיים עם מבצע שמצאנו גם כן באתר הרשמי של החברה שמציעה מבצע לחודש דצמבר 2013 בלבד המציע קניית דלתות של החברה ללא מע"מ. שימו לב: המחירים לא כוללים התקנה והמבצע תקף לדלתות בגודל סטנדרט בלבד.

איפה קונים?

לחברת שריונית חוסם 23 סניפים הפזורים ברחבי הארץ בערים כגון חיפה, נתניה, ראשון לציון, אשדוד, ירושלים, פתח תקווה, אילת, טבריה, עפולה ועוד. את רשימת הסניפים המלאה תוכלו למצוא כאן.


עד כאן להפעם, בכתבה הבאה נבדוק מהם מחירי הדלתות של רב בריח.

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

האתר הרשמי של שריונית חסם מציע את רשימת המשווקים המורשים של החברה - מפעל.
עכשיו יש מבצע חודש ללא מע"מ, כנסו http://www.sls.co.il/?CategoryID=132&ArticleID=1174
כי דלתות מייצרים בחוכמה או שלא מיצרים בכלל.