וילונות לבית - מי הן החנויות המובילות בשוק?

קישורים ממומנים

מי הם המותגים המובילים בשוק הוילונות לבית? איזה סוגי וילונות הם מוכרים ומהם המחירים הממוצעים? לפני שאתם רצים לקנות וילון חדש, כנסו לכתבה הבאה.

ניתן לחלק את שוק הוילונות לבית לשתי קטגוריות עיקריות. וילונות פשוטים וילונות יוקרה מעוצבים. מלבד ההבדל באיכות ובעיצוב הוילונות, הפרמטר העיקרי שמפריד בין שתי הקטגוריות האלו הוא המחיר ותיכף בהמשך הכתבה תוכלו לראות עד כמה גדול ההפרש בין השתיים.

אם אתם מחפשים רק לקנות וילונות בזול, אין לכם מה לחפש אצל החנויות המובילות וחבל על הזמן שלכם (ושל המוכר). ברוב אזורי התעשייה ובקניונים קטנים תוכלו למצוא חנויות קטנות המוכרות טקסטיל ושם לצד סטים של מצעים ומגבות תוכלו למצוא מבחר גדול של וילונות מוכנים במגוון סגנונות שונים כאשר המחיר יכול להתחיל החל מ-100 ש"ח ועד 500 ש"ח לסט וילונות.

גם הרשתות הגדולות כמו אייס קנה ובנה, הום סנטר או איקאה מציעים במחלקות הטקסטיל, מבחר וילונות מוכנים ופשוטים בפחות מ-200 ש"ח.

לעומת זאת, אם אתם מעוניינים להשקיע בוילונות רציניים ואיכותיים יותר, ישנם בישראל כמה חנויות המתמחות בוילונות מעוצבים שמציעים וילונות לצרכים שונים ובאיכות גבוהה במיוחד. מיותר לציין כי בחנויות אלו, לא תמצאו וילונות ב-500 ש"ח אלא תיאלצו להיפרד מכמה אלפי שקלים. בכתבה הבאה החלטנו לסקור עבורכם כמה מהחנויות המובילות בישראל שמציעות וילונות מעוצבים לבית.

וילונות מעוצבים לבית - רשימת חנויות מובחרות לוילונות לבית


לפני שנציג לכם את הרשימה, חשוב לנו לציין כי אין לנו כל קשר ישיר או עקיף עם החנויות המופיעות כאן והרשימה הנ"ל מוצגת כהמלצה בלבד ואינה מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם.

וילונות דומוס

חנות הוילונות "דומוס" הוקמה ע"י חברת "אביזר סנטר" בשנת 2005 וממוקמת בנמל ת"א. בחנות זו תוכלו למצוא מבחר גדול מאוד של וילונות מעוצבים בקפידה רבה. החנות מציעה את כל סוגי הוילונות כגון וילונות רומיים, וילונות אוסטריים, וילונות רינגים ועוד. מבין המותגים שהחנות עובדת איתם ניתן לציין את Joop, Dofix או את את חברת סוונסון השוויצרית.

בנוסף, מציעים בדומוס גם וילונות אנטיבקטריאליים ומוצרים חשמליים עבור בית חכם.

טלפון: 1800-202223

אתר אינטרנט: www.domus.co.il

וילונות אורגד

עוד חנות וילונות גדולה ומובילה בישראל היא חברת וילונות אורגד. החברה אשר קיימת מאז 1961 מציעה גם היא את כל סוגי הוילונות הקיימים בשוק לצד מוצרים משלימים כגון טפטים, מדבקות קיר או ריפודים. קטלוג החברה עמוס בסוגים שונים של וילונות כגון וילונות רומאיים (עם או בלי פנלים), וילונות סאן סטריפ, וילונות פלדיים, וילונות ונציאניים, וילונות פלדיים ועוד.

כמו כן, מציעים בוילונות אורגד וילון מיוחד הנקרא מג'יק סקרין שיכול לשמש גם כתחליף לתריס. וילון זה מורכב משתי שכבות האחת שכבד בד אטום והשנייה שכבת רשת ובמשחק של השניים ניתן לשלוט בכמות האור שרוצים להכניס לבית.

טלפון: 03-5162185

אתר אינטרנט: www.orgad.co.il

וילונות אורגון

אורגון היא אחת מהחברות המובילות והגדולות בישראל בתחום הוילונות ועובדת עם משווקים מורשים בכל רחבי הארץ. החברה אשר קיימת מאז 1972 מציעה מבחר גדול של וילונות לבית מבד או וילונות חשמליים הכוללים פתרונות הצללה רחבים יותר.

מוצרי החברה כוללים את כל סוגי הוילונות הקיימים בשוק כמו וילונות פנלים, וילונות סאן סטריפ, וילונות גלילה, וילונות סאן סי ועוד. באתר האינטרנט של החברה השקיעו ומציגים בעזרת גלריית תמונות אינטראקטיבית את כל הסוגים והדגמים של החברה.

טלפון: 1800-515151

אתר אינטרנט: www.orgon.co.il

כמה עולים וילונות מעוצבים?


בניגוד לוילונות הפשוטים והמוכנים שקונים בהום סנטר או חנויות דומות, חנויות מובחרות כמו שברשימה ( וחנויות נוספות ברחבי ישראל) מציעות תפירה אישית המותאמת לדרישתכם ולגודל החלון בבית. החומרים מהם עשויים הוילונות והעיצוב שהושקעו במוצרים מסוג זה עולים לא מעט וברוב המקרים וילונות מעוצבים איכותיים מתחילים בסביבות ה-150 ש"ח למטר. כך שבמקרה של וילון לסלון עם חלון גדול, אתם צפויים להוציא מהכיס כמה אלפי שקלים טובים.

0 תגובות: