דלתות פנים זולות

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם מספר אתרים וחנויות ברשת לדלתות שמציעים דלתות פנים במבצע, אז אם אתם מחפשים דלתות זולות, הגעתם למקום הנכון. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

חלק חשוב בשיפוץ ועיצוב הבית הוא בחירת דלתות הפנים וכיום, רוב המשפצים כבר לא מסתפקים בדלתות קבלן (דלת עץ פשוטה) שאמנם זולות מצד אחד (בסביבות ה-400-600 ש"ח לדלת + משקוף), אך פשוטות ולא מעוצבות מצד שני.

שוק דלתות הפנים בישראל מורכב משתי חברות גדולות - דלתות פנדור ודלתות חמדיה ועוד כמה חברות קטנות יותר ויבואנים. כל החברות האלו מציעות דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות שישפיעו רבות על המראה הכללי והעיצובי של הבית. מחיר דלתות פנים מעוצבות הוא גבוה בהרבה מדלת קבלן ומתחיל בדרך כלל באיזור ה-1300 ש"ח לדלת.

בכתבה הבאה, בדקנו במספר חנויות ואתרים של החברות הגדולות כדי למצוא מבצעים והנחות משמעותיות. להלן התוצאות.

דלתות פנים במבצע

1. באתר הרשמי של חברת דלתות פנדור מצאנו מבצע שיסתיים-31 במרץ 2013. המבצע מציע 3 דגמים שונים של דלתות פנדור במחירים של החל מ-1150 ש"ח לקנייה של 4 דלתות ומעלה. הדגמים הם - דלת למינטו ישר כוורת בצבעי עץ - 1150 ש"ח, דלת למינטו לבן משקוף עץ וכנף במילוי כוורת ב-1250 ש"ח לדלת והדגם יוניק "לינו פינו" שהיא דלת העמידה נגד מים עם משקוף פולימרי במילוי פלקסבורד בצבעים לבן או שמנת ב-1790 ש"ח.

הערות: בכל הדגמים המחירים כוללים משקוף, כנף, ידית וצירים וכן הובלה, התקנה ומע"מ. המחירים אינם כוללים פירוק, צוהרים, חריטות, עיצובים ופסים בגוון ניקל.

2. מבצע נוסף על דלתות פנים מצאנו באתר של החנות מרכז הדלתות פתח תקווה הממוקמת ברחוב העמל 4 בקריית אריה. החנות מציעה מבצע לקולקציית הדלתות 2013. למשל, דלת + משקוף מרובע צבע אפוקסי (שלייף לק) נעילה מגנטית בגווני שמנת או לבן ב-990 ש"ח + מע"מ או דלת למינטו מתוצרת איטליה עם משקוף מרובע בגווני שמנת או לבן, עם נעילה מגנטית ועם פסי אלומניום ב-850 ש"ח + מע"מ.

הערות: המחירים לא כוללים ידיות והרכבה ומתקיימים בקנייה של 4 דלתות ומעלה.

3. באתר של החנות סיני סטור הממוקמת בתל אביב ובמושב שתולים מציעים במבצע דלת למינטו לבן עם משקוף תואם מדורג ב-1250 ש"ח כולל מע"מ וכולל התקנה וידית. המחיר מותנה בקניית 3 דלתות ומעלה.

4. חנות הדלתות לידור עם אולמות תצוגה באור יהודה, ירושלים ובית שמש מציעה לקראת פסח 30 אחוז הנחה על מוצריה למי שרוכש 5 דלתות ומעלה. באתר החברה מצאנו מבצע על דלת למינטו מעוצבת בגוון אגוז או דובדבן ב-890 ש"ח כולל מע"מ. המחיר אינו כוללידית, חלונות והתקנה.

5. חנות הדלתות סופרדור הממוקמת במושב גבע כרמל שבצפון, מציעה באתרה מבצע על דלת פנים מעוצבת 70 אחוז עץ מלא עם ארבעה פסי חריטה משני צידי הדלת עם משקוף עץ מלא, הלבשות רחבות ופרזול מלא ב-948 ש"ח. המחיר לא כולל הובלה והתקנה.

6. החנות "דלתות מחסן היבואן" הממוקמת בראשון לציון ובמושב גבע מציעה בעמוד הבא כמה דלתות פורמייקה איטלקיות ודלות שלייפלק (צבע אפוקסי בתנור) במבצע. למשל, דלת בסגנון אנגלי מודרני עם 2 פאנל חריטה משני צידי הדלת בצבע אלון מולבן ב-940 ש"ח או דלת עם 3 פאנלים 100 אחוז עץ מלא ב-1550 ש"ח.

שימו לב: הפרטים המצויינים כאן נאספו מאתרי החנויות ונכונים ליום פרסום כתבה זו. מידע זה אינו מהווה מידע רשמי ואין אנו אחראים עליו. כדי לקבל מידע רשמי וסופי, יש לפנות ישירות אל החנויות.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אוי ! אוי!
איפה מוצאים את הדלתות של פעם?
כל הדלתות האלה עבודה בעיניים.
נראות טוב אבל מתנפחות עם טיפה מגע של מים!!!