איך לבנות קיר גבס?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך בונים קיר גבס בקלות? ריכזנו לכם את כל המדריכים והסרטנים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לעשות זאת. כל הפרטים, בפנים.

השימוש בקיר גבס הוא אחד הנפוצים ביותר בתחום השיפוץ והעיצוב לבית. גם העלות הזולה וגם הקלות הרבה בה ניתן לבנות קיר בעזרת לוחות גבס קורצת כמעט לכולם (גם לבעלי תקציב גבוה לשיפוצים).

בבלוג הזה אנו נעסוק עוד הרבה בתחום עבודות הגבס השונות אך היום רצינו להתחיל  באחת מהשאלות הנפוצות ביותר בתחום והיא איך מתקינים קיר גבס. לצורך כך, אספנו מהרשת את המדריכים הטובים ביותר שמצאנו ברשת שיעזרו לכם לעשות זאת.

איך לבנות קיר גבס?


סגירת מרפסת עם קיר גבס

המדריך הראשון שאנו ממליצים עליו שייך לאתר הנקרא הכל טוב ובו מצאנו מדריך עם המון הסברים ותמונות שמסביר מהשלב הראשון איך בונים קיר גבס. אמנם המדריך עוסק בסגירת מרפסת באמצעות קיר גבס אך העיקרון נשאר זהה ותוכלו ללמוד דרכו בצורה קלה ואיטית כיצד לבנות את הקיר בצורה הטובה ביותר.

מדריך מקיף לבניית קיר גבס

המדריך הבא, שייך לאתר המדריכים המצוין  Homeaid שכיום שייך לאתר Ynet. מדריך זה נותן רקע ומציג סקירה מקיפה על לוחות הגבס הקיימים כגון: סוגי הלוחות: לוח לבן (לוח הגבס הסטנדרטי והנפוץ ביותר), לוח ירוק (מתאים לחדרים רטובים) ולוח ורוד (לוח גבס עמיד בפני אש) וגם עובי הלוחות: (באיזה עובי מומלץ להשתמש בלוחות הגבס?).

לאחר הסקירה, המדריך מפרט את בניית הקיר החל משלב בניית השלד הכולל את התקנת המסילה וחיבור הניצבים ולאחר מכן את שלב חיבור לוחות הגבס עצמן כולל בידוד הלוחות, איחויים ותפרים ולבסוף את הפאנלים.

ואם כל זה לא מספיק, להסבר הנ"ל מצורף גם סרטון וידאו המציג את כל ההסברים בצורה מוחשית וברורה. מומלץ!

איך מתקנים חור בקיר גבס?

אם יש לכם כבר קיר גבס אך הוא שבור או שאולי הקיר נשבר תוך כדי הרכבה, זה עדיין לא סוף העולם. המדריך הבא יסביר לכם בדיוק איך לתקן חור בקיר גבס.



כמה עולה התקנת קיר גבס?

ולסיום, אם אתם מיואשים מכל המדריכים הנ"ל ולא חושבים שתוכלו לעשות זאת בעצמכם, תמיד אפשר להזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם. אז מהי עלות התקנת קיר גבס ע"י איש מקצוע? ובכן, המחיר הממוצע לבניית קיר גבס מתחיל ב-150 ש"ח למ"ר ויכול להגיע עד ל-300 ש"ח למטר רבוע במידה ותרצו גם שפכטל, גימורים, צביעה ותוספות כאלו ואחרות.

כתבות נוספות: 
איך תולים טלוויזיה על קיר גבס?
תקרת גבס - המדריך השלם
מזנון גבס - המדריך המלא
מדף גבס - המדריך השלם
 

0 תגובות: