מעקה למדרגות - צפו במעקות היפים ביותר ברשת

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה אפשר לקנות מעקה מעוצב למדרגות? חיפשנו ברשת את החברות שמציעות את המעקות המעוצבים והיפים ביותר. כל התוצאות, בפנים.

לא כולם מבינים זאת, אבל בבתים פרטיים בהם יש למעלה מקומה אחת, מעקה המדרגות הוא אחד הפרמטרים שמשפיעים ביותר על עיצוב הבית ולבחירת סוג, צבע וסגנון המעקה תהיה השפעה ישירה על עיצוב הבית.

ישנם לא מעט סוגים שונים של מדרגות ולפעמים הבחירה היא מאוד קשה. כעיקרון, ישנם ארבעה סוגים עיקריים בהם נחלקים המעקות למדרגות: מעקה מדרגות מעץ, מעקה מדרגות מזכוכית, מעקה מדרגות ממתכת או נירוסטה ומעקה כבלים. בכל אחד מהסוגים, ניתן לשחק ולשנות את העיצוב ובכך ליצור אפשרויות אינסופיות של סגנונות ועיצוב למעקה.

היום בבלוג החלטנו לשוטט קצת ברשת ולהציג לכם את המעקות המעוצבים ביותר והשיקים ביותר שאנחנו מצאנו שישפרו את מראה המדרגות שלכם בפרט ומראה הבית בכלל. להלן התוצאות.

שימו לב: כל ההמלצות כאן הן לטעמנו בלבד ואין לנו כל קשר עקיף או ישיר עם אף אחת מהחברות הנ"ל.

מעקות מעוצבים למדרגות


מעקה למדרגות: חברת "קו נבון"

המקום הראשון שאנו מעוניינים להמליץ עליו הוא האתר של חברת "קו נבון" המתמחה בייצור ושיווק של מדרגות ומעקות מעץ וממתכת. באתר החברה מחלקים את המעקות לשישה סוגים שונים: מעקות כבלים, מעקות עץ, מעקות נפחות, מעקות כבלים (עשויים מנירוסטה), מעקות מתכת ומעקות נירוסטה. לכל אחד מהסוגים מצורפות עשרות תמונות של עבודות שביצעה החברה ולהתרשם מעיצוב המעקה.

בין המוצרים השונים, מצאנו גם מעקות נפחות שעוצבו ע"י אומנים כמו למשל מעקה המשלב ברזל ועץ שעוצבו ע"י האומן בן זאב. עוד מציעה החברה מעקה  למדרגות משולב מזכוכית ונירוסטה, מעקות חרוטים ומעקות אופקיים.

מעקה למדרגות: חברת "סולם יעקב"

מקום נוסף שכדאי לכם לבדוק הוא האתר של חברת "סולם יעקב". חברה זו המתמחה אף היא אך ורק במדרגות ומעקות מציעה מגוון גדול ויפה מאוד של מעקות למדרגות בסוגים שונים כגון מעקות ברזל, מעקות זכוכית, מעקות נירוסטה, מעקות עץ וכן מעקות עם שילובים בין החומרים.

אם אתם אוהבים את המראה היוקרתי והמלכותי, כדאי להסתכל למשל על הדגם "אדר" המשלב עץ עם ברזל או מעקה למדרגות מברזל מעוגל ומעוצב בדגם בשם "אהובה". אם אתם יותר בקטע של מעקה למדרגות מזכוכית, החברה מציעה מגוון של מעקות כאלו ועם אפשרות להוספת אלמנטים כמו התזת חול או צריבה אומנותית על הזכוכית.

מעקה נפחות למדרגות: "אמנות הברזל"

אם כמו רבים אחרים, ההעדפה שלכם היא למעקה מדרגות מנפחות, כדאי לבדוק את האתר של חברת "אמנות הברזל" שמתמחה בנפחות ועיצוב של מעקות, סורגים ועבודות ברזל נוספות. החברה מציעה מעקות ברזל בעבודת יד לפי דרישה שלכם (או של האדריכל שלכם) וניתן להתרשם באתר ממספר גדול של עבודות יפות מאוד של מעקות ברזל מעוצבות.

מעקות מעוצבים: חברת "אריכא"

וההמלצה האחרונה שלנו להיום היא לאתר של מעצב ברזל בשם אמיתי אריכא שמציע מגוון גדול מאוד של מעקות ברזל המעוצבים בקפידה רבה לפי סגנונות שונים. בעמוד הבא באתרו של אריכא, ניתן למצוא גלריית תמונות של עבודות קודמות של אריכא המציגות מעקות למדרגות בעיצוב מודרני, מעקות קלאסיים או מעקות מזכוכית. כל עבודה  מוצגת בעשרות תמונות מזוויות שונות וניתן למצוא דגמים יפים ביותר של מעקות מעוצבים למדרגות שעוצבו ע"י מעצב זה.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלוש פעמים בניתי מעקה עם אריכא. אני לא יכולה להחליף אותו עם אף אחד. אין שני לו. חסרון אחד בלבד- המחירים. אבל לא הצלחתי עדיין להתפשר על העבודות שלו. אולי בפעם הבאה אנסה להיגמל, אבל לא מאמינה.
לקוחה מרוצה מאד