כיורים בזול - איפה אפשר למצוא?

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא כיורים זולים? בדקנו ברשת איזה חנות מציעה את המבצעים הכי שווים על כיורים לאמבטיה ולמטבח. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

מחירי כיורים כמו עוד הרבה מוצרים בתחום השיפוץ והבניין מושפעים מהרבה פרמטרים שמשפיעים ישירות על המחיר ולכן טווח המחירים עבור כיורים הוא רחב מאוד. הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על מחירי הכיורים הם בעיקר החומר ממנו הם עשויים (חומרים כמו קוורץ, חרס, נירוסטה, גרניט או זכוכית), סוג הכיור (כיור תלוי, כיור מונח וכד'), עיצוב הכיור וכמובן המותג שמוכר אותו.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת איפה מציעים כיורים בזול ובמבצע, מהו הכיור הכי זול הנמכר בשוק ועוד מידע דומה שיעזור לכם למצוא את הכיורים הכי זולים בארץ. להלן התוצאות.

כיורים לאמבטיה הזולים ביותר


ובכן, הדבר הראשון שאותו החלטנו לבדוק הוא איפה מוכרים את הכיור הזול ביותר בארץ? לצורך כך נעזרנו באתר זאפ בקטגוריית כיורים. לאחר פילוח התוצאות באתר לפי המחיר מצאנו למעלה מעשרה כיורים בפחות מ-200 ש"ח כאשר הכיור הזול ביותר לאמבטיה המופיע באתר עולה 105 ש"ח בלבד (ללא משלוח) בחנות "ש.ד.י ברזים וקרמיקה" הממוקמת באיזור התעשייה בראשון לציון.

הכיור הנ"ל הוא כיור תלוי בגודל של 50 ס"מ בצבע לבן. כיורים זולים נוספים שמחירם פחות מ-200 ש"ח מצאנו גם באתרי החנויות "המפלס" (תל אביב), "ברזים" (רמת השרון), ואביטל דיזיין" (ראשל"צ). בין הכיורים השונים ניתן למצוא כיור של חרסה בדגם "חרצית" לשירותים בגודל של 120X40 ב-147 ש"ח, כיור רחצה של חברת ויטרה ב-179 ש"ח ועוד.

כיורים למטבח הזולים ביותר


כיורים מחרס

כיורים למטבח מעוצבים יותר, ומוקפדים יותר ואף גדולים יותר ולכן, מחירם גבוה ממחירי כיורים לאמבטיה או לשירותים. בחיפוש דומה באתר זאפ לכיורים למטבח מצאנו את הכיור הזול ביותר בחנות המפלס בתל אביב המציעה כיור למטבח של חברת חרסה בצבע לבן כולל משלוח. ישנה אפשרות לתוספת של צבע פרגמון ב-28 ש"ח.כיורים נוספים שמחירם פחות מ-300 ש"ח הן מוצרים דומים כאשר רובם שייכים לחברת חרסה או ויטרה.

כיורים מנירוסטה

הכיור מנירוסטה הכי זול שמצאנו עולה 359 ש"ח כולל משלוח ונמכר בחנות עמודי שלמה שלה סניפים בצומת ביל"ו, בני ברק, חיפה, ירושלים וכפר סבא.

כיורים מגרניט

אם אתם מעדיפים כיור למטבח מגרניט, הכיור הזול ביותר נמכר ב-939 ש"ח בחנות "אביטל דיזיין" הממוקמת בראשון לציון. כיור זה הוא איטלקי מדגם "מלכייט" וניתן לתקנה שטוחה או עליונה.

כיורים מקוורץ

ולסיום, לאוהבי כיורי הקוורץ, הכיור הזול העשוי חומר עולה 499 לכיור קוורץ של חברת שוסלר (Schlosser) בחנות "ש.ד.י ברזים וקרמיקה" ללא משלוח (איסוף עצמי).

בימים הקרובים נפרסם כתבה נוספת שתעסוק בכיורים היפים והמעוצבים ביותר בישראל.

כתבות נוספות בנושאים דומים שעשויות לעניין אותך:
איפה אפשר לקנות ברזים בזול?
כסאות בר בזול

0 תגובות: