רעיונות לעיצוב הסלון

קישורים ממומנים

באילו צבעים כדאי לצבוע את הסלון? איך לעצב את הסלון לפי הפנג שווי? איך כדאי למקם את הריהוט ואיזה ריהוט הכי מתאים לבית. מחפשים רעיונות לעיצוב הסלון, המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם.

הסלון הוא החדר הכי חשוב בבית והמראה שלו יקבע למעשה את המראה הכללי של הבית. היום בבלוג שלנו בחרנו להתרכז בעיצוב הסלון ולמצוא לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת מישראל ומהעולם שיעניקו לכם את הרעיונות הטובים ביותר לעיצוב הסלון.

רעיונות ודוגמאות לעיצוב הסלון

המקום הראשון שאנו ממליצים עליו הוא האתר הנקרא HGTV ובו תוכלו למצוא דוגמאות רבות ורעיונות רבים שיהוו לכם השראה לעיצוב הסלון שלכם. בעמוד הבא למשל, תוכלו למצוא תמונות של סלונים לפי סגנון העיצוב כגון עיצוב סלון מודרני, עיצוב סלון מסורתי, עיצוב חדשני או עיצוב סלון חשמלי וכו' כאשר כל קטיגוריה מכילה עשרות ולפעמים מאות תמונות של סלונים שעוצבו ע"י אדריכלים ומעצבי פנים מקצועיים.

פורטל הדירה, ריכז בדף הבא אוסף של תמונות של סלונים מעצובים של מבחר אדריכלים ומעצבים ישראלים והתוצאה היא אוסף תמונות ורעיונות מרהיב שיוכל לעזור לכם לקבל השראה לעיצוב הסלון שלכם.

עוד מקום שאנו ממליצים לכם לבדוק הוא המגזין החדש של מאקו הנקרא Living ועוסק כמו בלוג זה, בעיצוב ושיפוץ הבית. אחת מהיוזמות של המגזין הוא לשתף תמונות אמיתיות של דירות שהעלו גולשים לרשת ומחולקות לפי חדרי הבית. בעמוד הזה תוכלו למצוא עשרות תמונות ישראליות ואותנטיות של סלונים מעוצבים שבטוח יכולו להוסיף מעט השראה עבור הסלון שלכם.

וכמובן, אי אפשר שלא להמליץ על מנוע החיפוש התמונות של גוגל שבו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב סלון או Living Room ולחפש עבור תמונות (או פשוט ללחוץ כאן).

עיצוב הסלון לפי פנג שוואי

אם אתם מתחברים לעיצוב פנים בסגנון הפנג שוואי, כדאי לכם לבדוק את המדריך הבא שפורסם באתר וואלה ומציע כללים והנחיות לעיצוב הסלון לפי פנג שווי.

איזה צבע כדאי לצבוע סלון?

ולסיום, אם אתם מתלבטים בבחירת הצבעים של הסלון שלכם, כדאי ומומלץ לבדוק את האתר של טמבור שמציע מדריך מפורט ומעמיק של דוגמאות של סלונים בצבעים שונים עם פירוט של מספר הצבע כדי שתוכלו לקנות את אותו הצבע שאתם רואים בתמונות. אז אם אתם רוצים לדעת באיזה צבע כדאילצובע את הסלון?, המדריך הבא יהיה מושלם עבורכם.

1 תגובות:

עיצוב מוצר אמר/ה...

תודה, מעניין האם לעצב את הסלון לפי שיטות הפנג שוואי ? הכתבה שלכם בהחלט משכנעת, ובעצם למה לא לנסות ? דרך הגב האתר של טמבור מאוד יפה ומושך ...