עיצוב חדר אמבטיה - רעיונות, טיפים והמלצות

קישורים ממומנים

איך מומלץ לעצב את חדר האמבטיה? באיזה חומרים כדאי להשתמש? אילו צבעים מומלצים לשימוש בעיצוב הפנים של חדר האמבטיה והמלצות וטיפים נוספים במדריך הבא שלפניכם.

למרות שחדר האמבטיה הוא חדר צדדי ואינו מהווה את מרכז הבית, כדאי מאוד ומומלץ להשקיע מחשבה, זמן וכסף כדי לתת לחדר האמבטיה מראה אסתטי ועיצובי שיגרום לכם לחוש בנוח ובנעימות בזמן שאתם נמצאים בו.

ביחס לשאר חדרי הבית, עיצוב פנים של חדר אמבטיה נחשב לעיצוב קשה יותר משאר החדרים. הגודל הקטן ברוב המקרים של חדר האמבטיה, ההתחשבות בצינורות ובאינסטלציה של החדר והמיקומים הקבועים של האמבטיה, האסלה, הכיור ושאר הכלים הסניטריים יוצרים למעצב הפנים עבודה קשה יותר וכופים עליו להשתמש ביצירתיות רבה יותר.

בנוסף, כדי לעצב ברמה גבוהה את חדר האמבטיה, נדרשת גם השקעה כספית לא קטנה שכוללת בתוכה אריחים איכותיים ומעוצבים, כיור מעוצב, ברז איכותי ויוקרתי וכו' ולא תמיד הלקוח מעוניין להשקיע סכום בסדר גודל כזה ולכן גם כאן, נדרשת מידה רבה של יצירתיות ודינמיות במחשבה הן מצד העיצוב עצמו והן מצד החומרים המרכיבים את חדר האמבטיה.

עיצוב חדר אמבטיה - מדריך


ובכן, כדי לעזור לכם להגיע לרמה העיצובית הטובה ביותר, החלטנו לבדוק ברשת ולחפש עבורכם את המדריכים והטיפים הטובים ביותר שנמצאים ברשת ועוסקים בעיצוב חדרי אמבטיה. אז הנה כמה מדריכים הטובים ביותר לעיצוב חדר אמבטיה שמצאנו ברשת .

מה לבדוק לפני שיפוץ חדר אמבטיה?

עוד לפני שמתחילים בשיפוץ חדר האמבטיה, יש כמה כללים חשובים שחשוב למלא אותם בקפידה. המאמר הבא מאתר בניין ודיור רשם לכם את הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לני השיפוץ או בלשונו "הצ'קליסט" של טרום שיפוץ חדר האמבטיה כגון הקפדה על תכנון מקום, מידות, איתור בעיות נסתרות, אוורור, אבזור החדר ועוד.

איך לעצב את חדר האמבטיה?

אם אתם באמת רוצים לדעת איך לעצב נכון את חדר האמבטיה שלכם, אנו ממליצים לכם לבדוק את האתר הבא שמציג סדרת מאמרים מעמיקה שמצליחה להקיף את כל נושא שיפוץ ועיצוב האמבטיה. במאמר תוכלו למצוא מידע רב בנושאים כגון:
  • קבלת רעיונות לעיצוב.
  • שיפוץ חדר מחדש מול שדרוג חדר אמבטיה קיים.
  • עיצוב חדר אמבטיה לפי תקציב.
  • הכנת חדר האמבטיה לפני שיפוץ.
  • עבודה מול שיפוצניקים.
שימו לב, המדריך אמנם באנגלית אבל מי אמר שלא צריך להשקיע קצת בשביל לקבל את הטוב ביותר...

עיצוב חדר אמבטיה - תמונות ודוגמאות

כמה שלא נקרא ונלמד על עקרונות ועל כללי עיצוב, שום דבר למעשה לא משתווה לתמונות ודוגמאות מוחשיות של חדרי אמבטיה מעוצבים ויוקרתיים שכבר עברו את כל תהליך השיפוץ והעיצוב. בסופו של דבר, זהו המקום בו תקבלו את מירב ההשראה והרעיונות לעיצוב חדר האמבטיה שלכם.

הרשת מלאה בגלריות של תמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים אך או בחרנו להתמקד בשני גלריות שמציעות תמונות איכותיות ומעמיקות של חדרי אמבטיה המעוצבים מהדרגה הראשונה.

העמוד הראשון שאנו ממליצים לבדוק שייך לאתר העיצוב הישראלי ומציג חדרי אמבטיה שעוצבו בידי אדריכלים מוכרים בישראל במגוון סגנונות עיצוב שונים.

מקום נוסף שבו כדאי מאוד לבקר שייך לאחד האתרים המובילים בעולם בעיצוב הבית Houzz. בעמוד הבא למשל, תוכלו למצוא לא פחות (שימו לב) מ-224,931 תמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים בכל סגנון אפשרי שרק תרצו.

איך לשדרג את חדר האמבטיה?

ולסיום, אתר שבו מצאנו מאגר גדול ומעניין לעיצוב חדר אמבטיה הוא אתר Living מבית אתר מאקו של קשת. בתחום עיצוב חדרי האמבטיה, מצאנו באתר כמה כתבות ומדריכים ששווים לבדוק לפני שקונים חדר אמבטיה או שירותים. להלן כמה מהן.

פעמים רבות, מספיק להשתמש בכלי אבזור שונים וברעיונות יצירתיים כדי להפוך חדר אמבטיה משעמם לחדר חי ומעוצב כהלכה. בכתבה הבאה למשל מציעים לכם שלל טיפים והמלצות קטנות שיעצבו את חדר האמבטיה שלכם מבלי לפרק ולהחליף את החיפויים ואת הכלים הסניטריים. תתפלאו עד כמה החלפת מראה, הוספת תאורה מיוחדת או הוספת שידה קטנה לאמבטיה יכולות להשפיע על המראה הכללי של החדר. שווה בדיקה!

כתבה נוספת באתר עוסקת בטיפים לעיצוב חדר אמבטיה אוריינטלי. כך למשל תוכלו למצוא טיפים פרקטיים לעיצוב החדר בסגנון מזרחי כמו למשל בחירת האריחים ובחירת הגודל המתאים של האריחים, חיבור חדר אמבטיה לחדר השינה, יצירת נישות בתוך הקיר כתחליף לארונות האמבטיה הקלאסיים או עצות לאריחים תחליפים שיוזילו במקצת את עלות השיפוץ והעיצוב של חדר האמבטיה.

0 תגובות: