ריצוף ואריחי קרמיקה - מבצעים 2014

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא קרמיקה וריצוף פנים וחוץ במחירי מבצע ובמחירים זולים משאר החנויות? בדקנו ברשת וחיפשנו אילו חנויות מציעות מבצעים על ריצופים ומוצרי קרמיקה נוספים. כתבה ראשונה בסדרה.

בשונה מתחומי שוק אחרים כמו למשל תחום מוצרי האלקטרוניקה שבו כל חנות מציינת במפורש את מחירי מוצריה ודואגת לבצע השוואת מחירים מול המתחרים השונים כדי לכבוש את כיס הצרכן, תחום חומרי הבניין בכלל והקרמיקה והריצוף בפרט, הרבה יותר מעורפל ומסוגר. ייתכן והסיבה העיקרית היא הדגש על האיכות והמגוון העיצובי של הריצופים או שמדובר בחשיבה שיווקית השייכת לדור הקודם בו אף בעל עסק לא אהב לשתף פרטים מדויקים והדגש היה על הגעת הלקוח לחנות.

כך או כך, למצוא מחירים או מבצעים על מוצרי קרמיקה ברשת היא לא משימה פשוטה כל כך ונאלצנו לבצע חיפוש מעמיק ומדוקדק עד שהגענו לאתרי חברות אשר מציעים מחירים על מוצריהן ומפרסמים מבצעים אקטואליים על מוצרי הקרמיקה והריצוף השונים.

את הכתבה חילקנו לשני חלקים כאשר חלק זה הראשון, יעסוק באריחי וריצוף קרמיקה ואילו החלק השני שיפורסם בזמן הקרוב יעסוק בכלים סניטריים כגון אמבטיות, אסלות, כיורים וכו'. אז איפה ומי מציע מבצעים על ריצופים ואריחי קרמיקה? להלן התוצאות שמצאנו עבורכם:

חנויות קרמיקה וריצוף - מבצעים 2014


מבצעי 1+1 בחלמיש 

באתר האינטרנט של חברת חלמיש המייבאת את כל סוגי מוצרי הקרמיקה לישראל ומציגה אולם תצוגה בבני ברק, מצאנו עמוד מבצעים גדול ומפורט המציע מספר גדול של אריחי קרמיקה במחירים של החל מ-93 ש"ח למ"ר וכן מבצעי 1+1 על מגוון אריחים נוספים.

למבצעים באתר חלמיש

מבצעים בקרמיק דיפו

חברת קרמיק דיפו היא אחת מהרשתות הגדולות והמובילות בישראל למוצרי קרמיקה עם סניפים בבאר שבע, אשקלון, ראשון לציון, בית שמש, צומת ביל"ו, ירושלים, פתח תקווה ועוד. באתר האינטרנט הרשמי של החברה, הצלחנו למצוא כמה מבצעים ומחירונים על מספר דגמים של ריצוף קרמיקה לבית וריצוף חוץ לגינה ולחצר.

כך למשל, מצאנו אריחי קרמיקה לחיפוי קירות בגודל של 20X42.5 ב-39 ש"ח, אריחי קרמיקה לריצוף בגודל של 33X33 ב-39 ש"ח ובגודל 42.5X42.5 ב-45 ש"ח, אריחי גרניט פורצלן בגודל 60X60 ב-59 ש"ח וגם אריחי קרמיקה לריצוף חוץ המיובאים מחברה איטלקית המשלבים בתוכם 3 דגמים זונים ב-89 ש"ח.

למבצע באתר קרמיק דיפו

חרש עודפים - מבצעים

גם חברת "חרש אאוטלט" היא אחת רשת גדולה מאוד המציעה אריחי קרמיקה שונים וכלים סניטריים. לחברה מספר גדול של סניפים ברחבי הארץ כגון צפת, חיפה, חולון, בני ברק, חדרה, ירושלים, דימונה, אשדוד ועוד.

באתר החברה מציעים מספר אריחי ריצוף פנים וחוץ מקרמיקה ומגרניט פורצלן במבצעים החל מ-35 ש"ח. למשל, אריח קרמיקה לריצוף סוג א' בגודל 33X33 ב-35 ש"ח כולל מע"מ, אריח גרניט פורצלן המיובא מטורקיה בגודל 45X45 ב-45 ש"ח ובאותו המחיר גם אריח גרניט פורצלן בגודל 50X50 המיובא מאירופה.

לעמוד המבצעים באתר חרש

0 תגובות: