רשימת חנויות עודפים של ריצוף וכלים סניטריים

קישורים ממומנים

מחפשים חנות עודפים שמוכרת עודפים של ריצוף בזול ולחסוך לא מעט כסף? בכתבה הבאה אספנו לכם רשימה של כמה חנויות עודפים המתמחות בקרמיקה. 

אחד מהשלבים היקרים בשיפוץ הבית הוא שלב הריצוף והחיפוי. הריצוף האיכותי כגון גרניט פורצלן, שיש וכד' הוא יקר ומגדיל את תקציב השיפוץ בלא מעט. אחד הדרכים לנסות ולהוזיל את מחירי הריצוף היא קנייה בחנויות עודפים.

העיקרון הוא פשוט - לחנויות הגדולות יש שאריות של סדרות ייצור שכבר לא נמכרות או מוצרים בעלי פגם קטן שלא נראה לעין אך עדיין לא יכול להימכר בחנות הרגילה. לכן, את המוצרים האלו, מוכרים החברות באמצעות חנויות עודפים במחירים מוזלים ובהנחות גדולות וכך שני הצדדים מרוויחים - החנות מרוויחה גם על מוצרים פגומים והצרכן מרוויח ריצוף זול.

בכתבה הבאה אספנו לכם רשימה של חנויות עודפים של קרמיקה שמציעות את כל סוגי הריצוף בהנחות של עד 30 אחוז הנחה. כפי שמיד תראו, רוב החנויות ממוקמות במרכז הארץ באיזורי תעשייה כגון ראשל"צ, פתח תקווה, חולון, צומת ביל"ו וכו'. להלן התוצאות:

1. נגב קרמיקה עודפים


חברת נגב מטבחים היא אחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בתחום עודפי הריצוף והקרמיקה. לחברה שמונה סניפים כשמתוכן שניים (סניף נגב פתח תקווה וסניף נגב ביל"ו), מוגדרים כחנויות עודפים.

בחנויות אלו תוכלו למצוא את כל סוגי הריצוף כגון גרניט פורצלן, שיש, אבן וכד' וגם כלים סניטריים כגון אסלות, אמבטיות, ג'קוזי וכו'.

נגב עודפים סניף פתח תקווה

כתובת: חיים גרינברג 5 פתח תקווה


הצג מפה גדולה יותר

נגב עודפים סניף ביל"ו

כתובת: בית אלעזרי, צומת בילו


הצג מפה גדולה יותר


2. חרש - עודפים


חברת חרש היא חברה ותיקה מאוד בישראל בתחום הכלים הסניטריים. לחברה 10 סניפים ברחבי הארץ וסניף אחד בחולון המוגדר בסניף אאוטלט שבו נמכרים כל מוצרי הדגל של החברה במחירים זולים או עם הנחות משמעותיות.

באתר הרשמי של החברה ניתן למצוא גם חלק מהמבצעים על המוצרים השונים. כך למשל, מציעים באתר (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) מערכת מתזים למקלחת מדגם ורד ב-1799 ש"ח במקום 3159, מקלחון נפטון של סניטק ב-999 ש"ח, 45 אחוז הנחה על סט הכולל סוללת אמבטיה, מזךף, צינור ומאחז לקיר או מבצע של 33 אחוז הנחה על מקלחון של הנס גרוהה (hansgrohe).

חרש עודפים - חולון

כתובת: הבנאי 12, א.תעשיה חולון


הצג מפה גדולה יותר
 

3. זהבי עצמון עודפים


חברת זהבי עצמון היא חברה נוספת גדולה בתחום הריצוף בישראל המציעה את כל סוגי הריצוף השונים. החברה מחזיקה 5 סניפים כאשר סניף ראשל"צ מוגדר כמחסן עודפים. בחנות זו אפשר למצוא דגמים סוג א' של סדרות ייצור ישנות ומותגים ידועים כגון רוקה, ויטרה ועוד, במחירים מוזלים.

זהבי עצמון עודפים סניף ראשל"צ

כתובת: דרך המכבים 50, איזור התעשייה הישן, ראשון לציון.


הצג מפה גדולה יותר

4. אלוני עודפים


חברת אלוני המתמחה אף היא בכל מוצרי הריצוף כגון טרצו, פורצלן, קרמיקה, שיש, פרקטים וכן כלים סניטריים, ברזים ואביזרים, מחזיקה תשעה סניפים הפזורים ברחבי הארץ. שניים מתוכן הן חנויות עודפים של החברה - סניף פתח תקווה בצומת סגולה ובאיזור התעשייה נשר בחיפה.

חנויות העודפים של אלוני מציעים מגוון מותגים מובילים במחירים מוזלים ובהנחות משמעותיות על מוצרים רבים עם פגמים קלים או כאלו שיצאו מפס הייצור.

אלוני עודפים סניף פתח תקווה

כתובת: בן ציון גליס 9, פתח תקווה (צומת סגולה)


הצג מפה גדולה יותר

אלוני עודפים סניף חיפה

כתובת: דרך בר יהודה, אזה”ת נשר, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

5. סופר קרמיק


רשת חנויות המתחמה בריצוף לבית עם דגש על מחירים זולים עם 5 סניפים כאשר הסניף בסגולה, פתח תקווה מוגדר כסניף עודפים. בנוסף, מציעה הרשת מדי פעם יריד עודפים ומבצעים בכל שאר הסניפים ולא רק בסניף סגולה.

למשל, במבצע שמצאנו באתר הרשמי של החברה (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) מצאנו מבצע על חדר אמבטיה קומפלט הכולל 20 מ"ר קרמיקה ספרדית, 16 מ"ר חיפוי, 4 מ"ר ריצוף, פסיפס, ארון אמבטיה, אסלת מונובלוק, מקלחון, ועוד ב-3900 ש"ח בלבד במקום 9760 ש"ח!

סופר קרמיק עודפים סניף סגולה

כתובת: אלכסנדר ינאי 26, פתח תקווה


הצג מפה גדולה יותר

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המחירים ברשת סופר קרמיק לא רעים בכלל אפילו בחנות הרגילה בניף של בני ברק ליד תחת הרכב, אגב האתר שלהם עובר שיפוץ ונראה כי מתווספים מוצרים חדשים לקטלוג אריחי הקרמיקה http://www.superceramic.co.il/categories/covering/ מניסיון יכול להמליץ לבקר אצלהם הם זולים משמעותית משאר החנויות שמסביב.