מזגנים חדשים - קיץ 2013

קישורים ממומנים

לקראת קיץ 2013, בדקנו אילו דגמים חדשים מציעים חברות המזגנים הגדולות כגון אלקטרה, טורנדו, תדיראן ועוד, מהם המחירים הממוצעים למזגנים בקיץ 2013 וגם איפה אפשר למצוא מזגנים זולים. כתבה ראשונה בסדרה.

החום והלחות כבר החלו להגיע לישראל וזהו בדיוק הזמן לבדוק איזה מזגנים מציעות חברות המזגנים הגדולות, אילו חידושים הם מציגים ואילו שיפורים בשירות.

בכתבות הבאות נסקור עבורכם את כל הדגמים החדשים של המזגנים החדשים, נבדוק באמצעות הרשת על איזה מזגן או על איזו חברת מזגנים ממליצים הגולשים, מהם המחירים הממוצעים לדגמי המזגנים השונים וכל מידע נוסף שיעזור לכם להחליט ולבחור איזה מזגם כדאי לכם לקנות בקיץ 2013.

הכתבה הראשונה בסדרה תבדוק אילו דגמי מזגנים מציעות חברות המזגנים המובילות בישראל. להלן התוצאות.

שימו לב: בכתבה זו אנו נסקור רק מזגנים עיליים ולא מזגנים רצפתיים או מערכות מיזוג מיני מרכזית וכד'.

מזגני אלקטרה - דגמים


חברת אלקטרה היא אחת מהחברות המובילות בישראל בייצור ומכירת מזגנים. חברת אלקטרה מציעה 6 סדרות שונות של מזגנים עיליים כאשר 3 מתוכם שייכים לטכנולוגיית האינוורטר:

אלקטרה קלאסיק - הסדרה הקלאסית של החברה. מציעה 9 דגמים שונים של מזגנים של 1 עד 4 כ"ס.

אלקטרה ארט -סדרת מזגנים מעוצבת ומיוחדת המתאימה במיוחד לחדר ילדים ולחדר מגורים.הסדרה מכילה 5 דגדמים מעוצבים כולם בגודל של 1 כ"ס.

אלקטרה גו - מזגנים זולים וחסכונים של אלקטרה. הסדרה מכילה 6 דגמים שונים.

אלקטרה אינוורטר - מזגנים עם טכנולוגיית האינוורטר החסכונית והיעילה. לסדרה זו 3 דגמים שונים.

אלטקרה קלאסיק אינוורטר - מזגני אינוורטר בעלי תצוגה דיגיטלית

אלקטרה אלקו אינוורטר - מזגנים בטכנולוגיית אינוורטרא מתקדת עם מערכת השבחת אויר מיוחדת.

מזגני טורנדו - דגמים


חברת טורנדו שמובילה לצד חברת אלקטרה את שוק המזגנים בישראל, מחלקת את המזגנים העיליים לפי שלוש סדרות:

טורנדו לג'נד - מזגנים בגדלים רבים עם דגמים מובילים כגון לג'נד וסופר לג'נד.

טורנדו אינוורטר - סדרה של מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר עם דגמים כגון טורנדו אינוורטר, סופר אינוורטר, לג'נד אינוורטר או טורנדו דיזיין אינוורטר.

טורנדו On/Off - הסדרהה קלאסית של של מזגני טורנדו עם מזגנים בכל הסוגים והגדלים כגון: טורנדו סופר דיזיין, טורנדו גולד I, פלסמה גולד, סופר גולד ועוד.

במקביל, מציעה חברת טורנדו גם את מזגני סאגה ומזגני פוג'יקור.

מזגני תדיראן - דגמים


חברת תדיראן היא החברה השלישית המובילה בשוק המזגנים בישראל ומציעה לצד המותג תדיראן גם את מזגני אמקור, מזגני carier ומזגני טושיבה. תדיראן מחלקת את המזגנים העיליים למזגנים עיליים רגילים ומזגנים בטכנולוגיית אינוורטר. להלן הסדרות והדגמים של מזגני תדיראן:

מזגנים עיליים תדיראן - סדרה זו מציעה 4 תת סדרות שונות - תדיראן I, תדיראן A,  תדיראן טופ ואמקור I.

מזגני תדיראן אינוורטר - סדרה זו מחולקת ל-3 תת סדרות שונות - תדיראן אינוורטר 120, 160 ו-220, תדיראן אינוורטר 300 ו-350 ותדיראן יו קול אינוורטר (U Cool Inverter)שמציעה דגמים דקים ומעוצבים עם אפקט הפעולה הפשוטה.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם מחירי מזגנים לקיץ 2013 ונראה מהם המחירים הממוצעים ואיפה אפשר למצוא מזגנים זולים ומבצעים שווים.

0 תגובות: