רעיונות לעיצוב גינה - קיץ 2014

קישורים ממומנים

אספנו לכם כמה מהמדריכים והטיפים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לדעת איך כדאי לעצב את הגינה ויציעו לכם רעיונות שווים במיוחד. כל התוצאות, בפנים.

דינה בבית היא אחד הנכסים השווים ביותר שיש וחוסר הניצול שלה הוא בגדר פשע. אז כדי שתוכלו באמת ליהנות מהגינה שלכם בבית ולכבוד קיץ 2014 החם של אוגוסט, אספנו לכם כמה מהמדריכים הטובים ביותר ברשת שיעניקו לכם כמה רעיונות לעיצוב הגינה ויגרמו לכם יותר ויותר לבלות בחוץ. אז יאללה, מתחילים.

תמונות של הגינות הכי שוות בישראל


נתחיל עם השראה. כן, החלק הראשון בכל עיצוב הוא קודם כל השראה. בשביל להשיג השראה טובה, צריך להסתכל על הרבה מאוד רעיונות וגינות שהאדריכלים הטובים ביותר בעולם כבר עצבו עבור הלקוחות שלהם ואתם יכולים מצד אחד להסתכל ולחום אבל מצד שני, לקבל רעיונות משלכם איך אתם לוקחים איזה חלק קטן מהעיצוב ומשתמשים בו עבורכם.

ובכן, הכתבה הבאה שפורסמה באתר העיצוב Living מבית מאקו עשתה לכם כבר את העבודה ותוכלו לראות עשרות גינות של אדריכלים מומחים ובעלי שם שעיצבו כמה גינות יפיפיות ומדהימות. מומלץ!

איך לבנות שביל אבנים בגינה?


הכתבה הבאה מאתר Xnet מבית Ynet תציג לכם כמה טיפים מועילים לבניית שביל אבנים בגינה שלכם. החל מבחירת חומרי העבודה ועד התכנון והתחזוקה של העניין.

עיצוב גינה בזול במיוחד


הכתבה הבאה אף היא מ-Living מציעה לכם מגוון רעיונות שווים ויפים במיוחד כאשר הדגש הוא המחיר. כל השדרוגים המוצעים לכם כאן הם בזול במיוחד ולמרות זאת, מועילים ביותר וישדרגו את הגינה שלכם.

איך מגינים על הצמחים בגינה מהקור?


אמנם אנחנו עדיין בקיץ אבל תמיד כדאי לדעת כיצד להגן על הצמחים מהקור במיוחד באישורים הקרים ביותר בישראל כמו הרי ירושלים או ההרים בצפון הארץ. הכתבה הבאה תסביר לכם בדיוק כיצד לשמור על הצמחים בגינה שלכם מפני הקור.

איך חוסכים במים בגינה?


המים בישראל גם נגמרים וגם יקרים במיוחד לכן, מכל בחינה אפשרית חיסכון במים בגינה הוא חשוב מאוד. בכתבה הבאה תוכלו ללמוד את כל השיטות להשקיית הגינה עם מינימום צריכה של מים. כדאי מאוד.

דוגמאות ותמונות של גינות מהעולם


ולסיום, הנה סרטון מצוין שבו גלריה עם עשרות תמונות של גינות שוות במיוחד שתוכלו "לגנוב" מהם רעיונות לעיצוב הגינה. צפו בסרטון:

0 תגובות: