דלתות במבצע 2014: המבצעים הכי שווים ברשת

קישורים ממומנים

מתעניינים ברכישת דלת חדשה לבית? כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה לפני שאתם קונים. אספנו לכם מהרשת דלתות במבצע על כל סוגי הדלתות מהחנויות המובילות בישראל לסתיו וחורף 2014. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד התחומים התחרותיים ביותר בישראל הם תחום דלתות הפנים ודלתות לבית. החברות הישראליות נלחמות מול יבואני הדלתות מחו"ל ויוצרות תחרות רבה ועצמתית שמתורגמת להנחות ומחירים נמוכים כל הזמן. גם תקופות החגים כמו ראש השנה, סוכות או פסח בהם הישראלים נוהגים לשפץ ולהשקיע בבית עוזרים לתחרות שרק הצרכנים מרווחים ממנה.

היום בבלוג שלנו, החלטנו לבדוק אילו מבצעים מציעות החנויות והחברות הגדולות בישראל על כל סוגי הדלתות לבית נכון לסוף שנת 2014. להלן התוצאות שמצאנו.

שימו לב: כל הנתונים כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו ונאספו מאתרים חיצוניים ברשת. אין אנו אחראים על התוכן ועל המחירים שמצויינים כאן.

דלתות פנדור ב-1380 ש"ח


אנו מתחילים עם חברת דלתות הפנים המובילה בישראל - דלתות פנדור שמציעה באתר הרשמי של החברה עמוד מבצעים מרוכז. וכך מציעה החברה דלת למינטו של פנדור ב-1380 ש"ח ודלת מסוג יוניק העמידה בפני מים ב-1690 ש"ח.

קישור למבצע של פנדור

דלתות פנים למינטו ב-899 ש"ח בלבד


בחברת "לידור" הכוללת אולמות תצוגה באור יהודה, ירושלים ובית שמש, מציעים דלתות פנים במבצע וכן דלתות כניסה במבצע. החברה מציעה בקנייה של 5 דלתות פנים ומעלה, דלת פנים למינטו בצבע אגוז או דובדבן עם משקוף ישר ב-899 ש"ח בלבד.

קישור לדלת פנים במבצע של לידור

דלת כניסה ב-3990 ש"ח בלבד


אנו נשארים עם לידור שמציעים כפי שציינו גם דלתות כניסה במבצע. באתר האינטרנט של החברה מצאנו מבצע על דלת כניסה מדגם בר הכוללת התקנה וידית נעה ב-3990 ש"ח כולל מע"מ.

קישור למבצע לדלת כניסה של לידור

דלת ביטחון מפלדה ב-1490 ש"ח


בחברת "מיגון ארצי" מציעים דלת כניסה (ביטחון) מפלדה עם שבעה בריחים במפתח אחד, משקוף בנייה מגולוון, מעצור, סגר ביטחון ועינית עם ציפוי וינוריט בצבע אגוז כהה ב-1490 ש"ח בלבד כולל מע"מ במקום 1880 ש"ח. שימו לב: המחיר אינו כולל הובלה והרכבה שעולה 330 ש"ח כולל מע"מ.

קישור למבצע של מיגון ארצי

טרייד אין לדלת ב-1690 ש"ח בלבד


באתר האינטרנט של חברת הדלתות "טימור" הממוקמת במרכז המסחרי נשר, מצאנו כמה מבצעים. הראשון מציע לכם החלפת דלת ישנה בחדשה ב-1690 ש"ח בלבד. השני מציע דלת פלדה מדגם 3005 הכוללת צילינדר מולטילוק MT-5 ב-4900 ש"ח.

קישור למבצעים של טימור

דלת פנים דוחה מים וטרמיטים ב-1078 ש"ח ודלת פנים עם חלונות זכוכית בתוספת של 150 ש"ח בלבד


אנו ממשיכים עם חברת "דלתות מחסן האדריכל" אשר לה סניפים בערד, באר שבע ויד בנימין. באתר החברה מצאנו מבצע על דלות פנים מיוחדות אשר דוחות מים וטרמיטים - שני גורמים עיקריים לבלאי של הדלתות החל מ-1078 ש"ח בלבד כולל מע"מ.

עוד מציעים בחברה, דלת פנים עם חלונות זכוכית המובנים בתוך הדלת ומקנים לה צורה של דלת כניסה מרהיבה. המבצע מציע תוספת לדלת כזו ב-150 ש"ח במקום 400 ש"ח.

קישור למבצעים של דלתות מחסן האדריכל

דלת פנים ב-680 ש"ח כולל מע"מ


אמנם באתר האינטרנט של חברת הדלתות "בלווד" לא מצוין מבצע ספיציפי לדלת פנים, אך בחיפוש בגוגל מצאנו מודעה של החברה המודיע על דלת פנים במבצע ב-680 ש"ח כולל מע"מ! מכיוון שלא מצאנו את המבצע באתר החברה, אנו מציעים לכם לפנות בטלפון ולברר זאת. מספר הטלפון הוא 03-9099002

הנחות על דלתות מעודפים

במרכז לחיסכון בבנייה ושיפוצים מציעים מבחר דלתות מיבואן מעודפים. מה הכוונה בעודפים? באתר מסבירים כי אין מדובר בדלתות פגומות אלא בדלתות שהוזמנו ע"י לקוחות אך בוטלו מסיבות שלא קשורות לדלת עצמה אלא להזמנה. המחירים, כך מבטיחים בחברה, נמוכים מדלתות חדשות עד ל-30 אחוז. וכך למשל תוכלו למצוא דלתות כניסה מעוצבות בטווח מחירים של בין 2800 ל-4900 ש"ח.

קישור לעמוד של המרכז לחיסכון בבנייה ושיפוץ

מבצעים על דלתות של שיריונית חסם


ונסיים עם האתר הרשמי של חברת "שריונית חסם" המתמחה בעיקר בדלתות פלדה ודלתות כניסה לבית מצאנו עמוד עם כמה דלתות כניסה במבצע. כך למשל מציעים בחברה דלת ביטחון מעוצבת מדגם 2032 במילוי קל קר ובציפוי PVC ב-2548 ש"ח, דלת פלדה מעוצבת מדגם 3014 הכוללת 6 פסים מאלומיניום ב-4224 ש"ח, דלת פלדה מעוצבת מסדרת פרימיום מדגם 7004 ב- 5476 ש"ח.


0 תגובות: